Slovak Telekom v novej kampani od MUW Saatchi & Saatchi pokračuje vo svojom zabehnutom koncepte s Bekimom. Benefit, ktorý v kampani komunikuje, je automatické prenášanie neminutých dát v paušáloch ÁNO do ďalšieho mesiaca.
Kreatíva kampane vychádza z Bekimovho reálneho života, v ktorom sa venuje aj deťom v školách a detských domovoch, kde robí motivačné prednášky. Vďaka Bekimovej zábudlivosti si v novom televíznom spote decká prenesú so sebou to, čo majú radi. Rovnako ako ľudia svoje dáta.
Televízny spot doplní online kampaň, ktorá prenášanie dát odkomunikuje na rôznych formátoch vrátane samostatných krátkych online videí na sociálnych sieťach.
Zaujímavosti z nakrúcanina:
- Na nakrúcaní sa zúčastnilo viac ako 100 školákov.
- Chalani, ktorí Bekima v spote prenášajú, ho počas natáčania zdvihli na stoličke hore a dole 23-krát.
- Spot sa nakrúcal v bratislavskom Starom Meste v budove zo 16. storočia, kde sídli Gymnázium „Gamča“.
- Chemický pokus, ktorý si Bekim v spote fotí, má názov Slonia zubná pasta.
- Niektoré zábery sa točili už za tmy a denné svetlo, ktoré vidíte presvitať cez okná, nie je slnko, ale umelé svetlo reflektorov.
- Deti zjedli počas natáčania 232 palaciniek a vypili 54 litrov čaju :)
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom, Petra Novotná, Rastislav Škerko, Denisa Šindelárová
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Jakub Kuvik
Copywriter: Ivana Polohová, Andrej Hrivnák
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Hana Ruttkayová, Zuzana Gazdová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Réžia: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Hudba: Fatmusic
Mediálna agentúra: Wavemaker