Nike počas odovzdávania Oscarov odvysielalo spot „Just Do It“ zameraný na vyzdvihnutie žien a ich vnímania verejnosťou. 90-sekudová reklama nadväzuje na kampaň Dream Crazy, ktorú odštartoval pri príležitosti 30. výročia „Just Do It“ Colin Kaepernick.
Nový spot v hlavnej úlohe s dlhoročnou ambasádorkou značky Serenou Williams pokračuje v myšlienke vytrvalosti, húževnatosti a odhodlania športovkýň.
"Ak ukážeme emócie, hovoria, že sme dramatické, ak si za niečím stojíme, sme rozrušené," tvrdí Serena v reklame. Ďalej hovorí o ďalších prirovnaniach na adresu žien v emočnom vypätí ako hysterická, iracionálna alebo šialená. Serena uzatvára reklamu slovami: "Takže ťa chcú nazývať bláznom, v poriadku, ukáž im, čo môže blázon dokázať."
Podľa zahraničných médií je reklama „on brand“ a zároveň vyzdvihujú to, ako značka zvládla reagovať na tému, ktorá hýbe spoločnosťou. Reklama tiež pripomína minuloročnú kauzu, kedy sa Serena na grandslamovom turnaji US Open pohádala s rozhodcom vo finále, v ktorom prehrala s Naomi Ósaka.
Rozhodca Carlos Ramos v druhom sete udelil Serene Williams varovanie, trestný fiftín a trestný game za koučovanie, rozbitú raketu a verbálny útok. Usporiadatelia turnaja potom americkej tenistke vymerali pokutu 17.000 dolárov.