StoryEditor

MARK BBDO sa stal agentúrou mesiaca vďaka kampani pre Ligu za duševné zdravie

26.02.2019, 09:35
Autor:
pzpz
Pozrite si víťazov jednotlivých kategórií.

Predstavujeme práce, ktoré získali na januárovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.

Tento mesiac najvýraznejšie vynikla kampaň Ligy za duševné zdravie, ktorej kreatívu vymyslela agentúra MARK BBDO. Reklama získala najvyšší počet bodov v kategórii Film – televízna reklama a porotcov zaujala aj v kategóriách Digital – social media a Digital – influencer marketing.

Spomedzi vizuálov najviac vynikol gif ako cover na sociálnych sieťach pre klienta SAD Žilina a v kategóriách Promo & Activation, Event prekvapilo Panta Rhei s príjemnou knižnou obývačkou, ktorá putovala po Slovensku, aby spríjemňovala ľuďom predvianočné chvíle s blízkymi a knižkou.

Kategória Film – online video patrí tento mesiac náborovej kampani Prvej stavebnej sporiteľne, ktorú kreatívne zastrešili v Respect APP. Ohodnotili sme aj všetky PF-ky. Hodnotiaci najviac ocenili nápad Istropolitany Ogilvy, ktorá klientom a partnerom posielala stromy, aby všetci spolu vytvorili les.

Kategória: Film – televízna reklama

Spot, ktorý nikoho nezaujíma

Televízny spot z dielne MARK BBDO pre Ligu za duševné zdravie ukazuje nepríjemné fakty týkajúce sa Slovenska: počet ľudí s psychickými problémami, počet pokusov o samovraždu aj dokonaných samovrážd. Na záver spotu ukazujú ešte jeden fakt, ktorý bol najšokujúcejší zo všetkých: to, čo divák práve videl, takmer nikoho na Slovensku nezaujíma. Reklama zaujala porotcov jasným odkomunikovaním posolstva a zaujímavou realizáciou.

Klient: Liga za duševné zdravie SR
Agentúra: Mark BBDO
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Peter Kuchta
Strategy director: Marian Timoracký
Copywriter: Michal Roháček
Account manager: Lenka Chorvátová

Kategória: Film – online video a film

Budujte ľuďom teplo domova

Náborová kampaň na obchodných zástupcov nie je ľahké zadanie. Agentúra sa rozhodla ukázať toto povolanie ako dôležité a zaujímavé. Cez klasické otázky zvedavého dievčatka na prácu jej otca odprezentovala obchodného zástupcu Prvej stavebnej sporiteľne ako človeka, na ktorého môže byť dcéra hrdá. Online video kreatívne zastrešili v Respect APP.

Klient: Prvá stavebná sporiteľňa
Agentúra: Respect APP
Creative director: Peter Michalka
Art director: Mario Poór
Strategy director: Yolka Udičová
Copywriteri: Peter Michalka, Mirka Straková
Account manager: Zuzana Marečková

Kategória: Vizuál

Ekologická PF-ka

Každý si v novom roku praje zdravie, šťastie a lásku. SAD Žilina menej áut a viac autobusov. Tvrdí, že tak budeme zdraví my aj naša planéta. Agentúra pre nich vytvorila pohyblivú cover foto na sociálnu sieť a vyzývala ľudí k novoročnému záväzku, aby vymenili auto a cestovali verejnou dopravou.

archív

​Klient: SAD Žilina
Agentúra: Kreativ gang, s. r. o.
Creative director: Ľubica Pinčíková
Art director: Rasťo Tupý
Strategy director: Barbora Belániková
Copywriter: Zuzana Fabrici
Account manager: Mária Matúšková
Programátor: Rasťo Tupý

Kategória: PF-ky

Spolu budeme les

Istropolitana Ogilvy sa pri vymýšľaní PF-ky inšpirovala antikampaňou Lesy sme my, ktorá vyvolala rozruch v reklamnej brandži. Diskusiu o tom, kto je les, nasmerovali na klientov a darovali im stromčeky na sadenie, aby vznikol skutočný les. Využili tak aktuálnu tému a darovali originálnu PF-ku.

Klient: Istropolitana Ogilvy
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative directori: Peter Darovec, Michal Belej
Art directori: Jakub Svetlík, Naďa Lukačiková
Strategy directori: Juraj Plánovský, Veronika Romsauerová
Copywriteri: Juraj Plánovský, Michal Belej, Branislav Bezák
Account manager: Peter Kleinedler

Kategória: Digital – social media

Verejná výzva o prejavenie záujmu

Liga za duševné zdravie v rámci kampane oslovila známe osobnosti, aby nakrútili krátke videá, v ktorých povedia, že v spote nepôjde o nich, ale niečo dôležitejšie. Vzbudili tak pozornosť verejnosti a získali prostriedky na obnovenie Linky dôvery Nezábudka.

Klient: Liga za duševné zdravie SR
Agentúra: Mark BBDO
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Peter Kuchta
Strategy director: Marian Timoracký
Copywriteri: Michal Roháček, Martin Schneider, Peter Šebo
Account manager: Lenka Chorvátová

Kategória: Promo & Activation, Event

Najkrajšie príbehy sú tie, ktoré nás spájajú

Vianočné obdobie so sebou prináša potrebu trávenia času s blízkymi. Na tejto myšlienke postavilo kampaň Panta Rhei. Milým video odprezentovali čaro spoločných chvíľ a vyzvali ľudí, aby navštívili knižné obývačky, ktoré sa počas vianočných trhov objavia vo viacerých mestách, v ktorých Panta Rhei neprevádzkuje predajňu.

Klient: Panta Rhei
Agentúra: Panta Rhei inhouse
Creative director: Lukáš Bonk
Art director: Peter Czikray
Strategy director: Lukáš Bonk
Copywriter: Panta Rhei

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné januárové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate vo februárovom vydaní magazínu Stratégie.

01 - Modified: 2019-08-30 07:34:20 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Vyhrala zelená Mágio pláž 02 - Modified: 2019-04-24 11:11:20 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Marec bol jeden zo silnejších mesiacov 03 - Modified: 2018-11-27 11:18:33 - Feat.: - Title: Strieborné reklamy tohto roka podľa Hodnotenia Stratégií 04 - Modified: 2018-11-24 04:49:46 - Feat.: - Title: Hodnotenie Stratégií: Október prial Istropolitane Ogilvy 05 - Modified: 2018-10-12 09:54:43 - Feat.: - Title: Creative week: Virálne online videá septembra
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 17:52