Nové reklamy Terna nadväzujú na predošlú kampaň, rovnako z dielne agentúry MADE BY VACULIK, ktorá komunikovala blízkosť predajní Terno.
Tentokrát je však v centre pozornosti kvalita overených potravín. Novú kampaň postavili na obľúbených druhoch potravín a pôsobia tak na všetky zmysly.
V prvom zo štyroch spotov napríklad môžeme vidieť detailné zábery s vychutnávaním šunky v hlavnej role, umocnené spomaleným záberov. Ďalej pracujú tiež s pečivom, mliekom či pomarančmi a, samozrejme, so sympatickými hercami. Kreatívci navyše celú komunikáciu značky oživili pastelovými farbami.
Cieľom kampane na rok 2019 je zvýšiť povedomie o značke Terno, pretlačiť ju na prvé priečky v zozname zvažovaných predajní potravín, kde zákazníci realizujú doplnkové nákupy. V blízkosti svojich domovov si rýchlo a pohodlne nájdu svoje „Najobľúbenejšie potraviny“.
Vizitka kampane:
Klient: Terno
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative Director: Peter Ižo
Art Director: Martina Obertová
Strategy Director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account: Hana Laciková
Produkcia: Protos Production
Réžia: Pepe Ehrenberger
Kamera: Pepe Ehrenberger
Strih: Michal Lipa
Zvuk: Vlado „Bajko“ Bajnóci
Hudba: Fatmusic
Obrazová postprodukcia: studio Ekran