MADE BY VACULIK začína nový rok získaním troch značiek spoločnosti HEINEKEN Slovensko. Okrem Strongbow a Lišiaka zo sadu bude mať odteraz na starosti aj ATL a digital komunikáciu značiek Heineken a Desperados, pre značku Krušovice zastreší okrem ATL a digital komunikácie aj BTL.
Peter Ižo, Creative Director MADE BY VACULIK o novej spolupráci hovorí: "Veľmi sa z nových značiek tešíme, všetko sú to krásne brandy. Tešíme sa o to viac, že sa uvedeným značkám budeme starať aj o sociálne siete. Jednak sa nám tým darí plniť ciele aj v oblasti social, jednak máme príležitosť ukázať klientom, že zveriť sociálne siete fullservisovej reklamnej agentúre je dobré rozhodnutie."
„Radi robíme s tými najlepšími. Aj preto sme sa rozhodli, že popri Strongbow a Lišiakovi zo sadu zveríme komunikáciu až troch ďalších značiek zo svojho portfólia práve MADE BY VACULIK – agentúre, ktorá nám na mnohých príkladoch ukázala, že nielenže prináša profesionálne riešenia, ale navyše medzi klientom a agentúrou existuje chémia. A to je základný predpoklad na to, aby vznikali výnimočné projekty,“ povedal o rozšírení spolupráce Ronald Lupták, riaditeľ marketingu HEINEKEN Slovensko.