Poisťovňa Dôvera vyhlásila tender na správu a komunikáciu svojej značky na sociálnej sieti LinkedIn. Víťazom sa stala agentúra Generations.
„Tender bol vyhlásený za účelom zastrešenia komunikácie na sociálnej sieti LinkedIn, ktorú vnímame primárne ako nástroj na budovanie značky zamestnávateľa a B2B komunikáciu. LinkedIn je na Slovensku stále sieťou, ktorá nerozvinula naplno svoj potenciál, hoci ju využíva viac ako 500-tisíc ľudí. Veľa značiek tu zatiaľ len hľadá svoj koncept komunikácie alebo kopíruje obsah z ostatných sociálnych sietí. Ak však hovoríme o akejkoľvek sociálnej sieti, je dôležité, aby sme ju využívali pre jej jedinečnosť a v súlade so stratégiou danej značky,” hovorí Daniel Bradáč, managing partner agentúry Generations.
Víťazstvo v tendri vníma agentúra Generations ako veľký záväzok: „Obstáli sme v silnej konkurencii skvelých agentúr a som preto na svoj tím ľudí naozaj hrdý. Dôvera je líder na trhu zdravotného poistenia a my urobíme všetko preto, aby sme túto pozíciu upevňovali a rozvíjali. Ďakujeme za Dôveru,” dodáva Daniel Bradáč.