Skupina AXA Česká republika a Slovensko sa rozhodla zveriť podstatnú časť svojho komunikačného mixu agentúre Havas. Spolupráca zahŕňa oblasti public relations, správu a rozvoj profilov na sociálnych sieťach i vytváranie obsahu pre internetové platformy. Havas bude poskytovať podporu všetkým entitám skupiny AXA Česká republika a Slovensko aj v oblasti internej komunikácie, employer brandingu a drobných eventov. Na Slovensku bude vyššie popísané aktivity zabezpečovať Havas v spolupráci so slovenskou agentúrou Dynamic Relations 2000.
„Pre Havas sme sa rozhodli vďaka ich schopnosti výborne integrovať PR s ďalšími komunikačnými disciplínami,“ hovorí Jiří Cívka, Chief Corporate Responsibility Officer & Senior PR manažér skupiny AXA pre Českú a Slovenskú republiku. „Medzi ciele našej spolupráce patrí zjednotenie kľúčových odkazov, konsolidácia našich komunikačných kanálov a ich strategické prepojenie vrátane nadväznosti na oblasť CSR.“Projekty pre skupinu AXA Česká republika a Slovensko bude v Havase riadiť Daniela Chovancová, client service director pre oblasti Financie, IT a Telco. „Chceme pomôcť skupine AXA Česká republika a Slovensko s naplnením jej misie pomáhať ľuďom žiť lepší život a stať sa ich skutočným partnerom v bežnom každodennom živote. Budeme sa snažiť o to, aby spoločne pripravená komunikácia bola užitočná aj pre bežné situácie, ktorým každodenne čelíme, a preventívne pomáhala vyhnúť sa tým nepríjemným,“ uviedla.
Slovenskú časť PR komunikácie zastreší agentúra Dynamic Relations 2000, ktorá už skúsenosti s klientmi zo segmentu poisťovníctva má. „Skupina AXA patrí síce medzi menšie poisťovne na trhu, no svojim prístupom ku klientom a inováciami patrí nepochybne k lídrom. Spoločne sa budeme snažiť preniesť túto skúsenosť aj do komunikácie,“ hovorí Karol Wolf, Managing Director.