Aj tieto Vianoce sa odohrajú Majstrovstvá sveta v hokeji do 20 rokov. Čoraz populárnejší turnaj aj medzi Slovákmi bude aj tento rok vysielať v priamom prenose RTVS. Kým sa však juniorské majstrovstvá dostanú do Európy, budú zápasiť hlavne s časovým posunom a nočnými termínmi zápasov.
Aj keď sa môže zdať, že ľudia majú medzi sviatkami veľa voľného času a sledovať hokej o druhej v noci je hračka, nie je to tak. Preto sa SZĽH rozhodol ľudí počas dňa uspať, aby boli fit na nočný hokej.
Kampaň odštartovala na billboardoch a jej nosná časť sa odohrá v rádiu. Okrem tradičných 30 sekundových spotov v rádiu a Kauflande budú svojich poslucháčov uspávať aj moderátori Funrádia minútovými hokejovými uspávankami, naspievanými majsterkou tohto formátu, Katkou Koščovou.
Poslucháči Fun rádia budú môcť navyše vyhrať hokejový merch. Funko bude cez deň preverovať, či ľudia naozaj spia a odpočívajú na večer. Víťazom bude ten, kto telefón nezdvihne. V online bude fanúšikov uspávať ASMR video s Truhlíkom a uspávacie videá, na ktorých Katka Koščová uspáva hokejový štadión.
V rámci kampane agentúra nasadila aj Youtube fenomén ASMR video.
Vizitka kampane:
Názov: Neprespite MS juniorov
Klient: SZĽH
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Account Manager: Miša Kolrusová
Creative Director: Peter Kačenka
Copywriter: Kristína Pavlendová, Richard Hanzlík
Art Director: Tomáš Hlavatý
Hudba: Bajko, Katarína Koščová