O kreativitu VÚB banky sa bude po novom starať agentúra TRIAD.
Ako Stratégie informovala banka, komunikačný koncept s Petrou Polnišovou pokračuje ďalej.
VÚB banka v novembri vyhlásila výberové konanie na reklamnú agentúru. Po dlhodobej spolupráci s dvoma agentúrami, kde jedna mala na starosti online a druhá offline komunikáciu, sa banka rozhodla, že bude efektívnejšie pracovať len s jednou agentúrou, ktorá bude zastrešovať komplexnú komunikáciu značky. Z tendra vyšla víťazne agentúra TRIAD.
„Komunikačné kampane nemajú presné stanovené hranice medzi offlinom a onlinom. Toto rozdeľovanie sa nám pri práci ukázalo ako neefektívne. V spolupráci s agentúrou TRIAD, budeme riešiť komunikáciu komplexne a veríme, že aj inšpiratívne,“ uviedla Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.
Výberové konanie sa, podľa jej slov, riadilo zásadami férového tendra. „Prebiehalo len v jednom kole medzi vybranými kandidátmi, kvôli efektivite a rešpektu voči času a nákladom zúčastnených agentúr.“„Z našich skúseností vieme, že najlepšie kampane vznikajú z dlhodobej spolupráce, ktorá nemá limity v rozdeľovaní na online a offline médiá a kde chémia agentúry a klienta funguje. Tešíme sa preto a výhru berieme ako príležitosť robiť spoločne s VÚB na omnoho hlbšej úrovni, ako je to na našom trhu zatiaľ zvykom,“ povedal Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer a spolumajiteľ TRIADu.
VÚB po 14 rokoch končí reklamnú spoluprácu s agentúrou Istropolitana Ogilvy. „Agentúre chceme poďakovať za veľa dobrej práce pre našu značku a za koncepty, ktoré sú a budú súčasťou nášho VÚB príbehu. Vďaka patrí aj agentúre This is Locco, s ktorou spolupráca trvala dva roky a bola tiež veľmi dobrá,“ dodáva Martina Hrivnáková.