archív Stratégií
StoryEditor

VÚB banka si vybrala novú reklamnú agentúru. Zastreší aj online aj offline

11.12.2018, 09:26
Autor:
rmrm
Banka končí reklamnú spoluprácu s agentúrami Istropolitana Ogilvy a This is Locco.

O kreativitu VÚB banky sa bude po novom starať agentúra TRIAD.

Ako Stratégie informovala banka, komunikačný koncept s Petrou Polnišovou pokračuje ďalej.

VÚB banka v novembri vyhlásila výberové konanie na reklamnú agentúru. Po dlhodobej spolupráci s dvoma agentúrami, kde jedna mala na starosti online a druhá offline komunikáciu, sa banka rozhodla, že bude efektívnejšie pracovať len s jednou agentúrou, ktorá bude zastrešovať komplexnú komunikáciu značky. Z tendra vyšla víťazne agentúra TRIAD.

„Komunikačné kampane nemajú presné stanovené hranice medzi offlinom a onlinom. Toto rozdeľovanie sa nám pri práci ukázalo ako neefektívne. V spolupráci s agentúrou TRIAD, budeme riešiť komunikáciu komplexne a veríme, že aj inšpiratívne,“ uviedla Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.

Výberové konanie sa, podľa jej slov, riadilo zásadami férového tendra. „Prebiehalo len v jednom kole medzi vybranými kandidátmi, kvôli efektivite a rešpektu voči času a nákladom zúčastnených agentúr.“„Z našich skúseností vieme, že najlepšie kampane vznikajú z dlhodobej spolupráce, ktorá nemá limity v rozdeľovaní na online a offline médiá a kde chémia agentúry a klienta funguje. Tešíme sa preto a výhru berieme ako príležitosť robiť spoločne s VÚB na omnoho hlbšej úrovni, ako je to na našom trhu zatiaľ zvykom,“ povedal Martin Woska, Chief Creative & Strategy Officer a spolumajiteľ TRIADu.

VÚB po 14 rokoch končí reklamnú spoluprácu s agentúrou Istropolitana Ogilvy. „Agentúre chceme poďakovať za veľa dobrej práce pre našu značku a za koncepty, ktoré sú a budú súčasťou nášho VÚB príbehu. Vďaka patrí aj agentúre This is Locco, s ktorou spolupráca trvala dva roky a bola tiež veľmi dobrá,“ dodáva Martina Hrivnáková.

01 - Modified: 2024-10-07 06:00:00 - Feat.: - Title: Na chate bez energie a plynu? SPP odhaľuje, ako by vyzeral kábel cez celé Slovensko 02 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 03 - Modified: 2024-09-23 14:35:29 - Feat.: - Title: TRIAD vyhral jeden z najdôležitejších tendrov roka 04 - Modified: 2024-09-12 14:02:34 - Feat.: - Title: PR: Menštruačné šaty mali skvelý mediálny mix, porota spochybňovala cielenie 05 - Modified: 2024-09-07 07:32:50 - Feat.: - Title: Kaufland a THIS IS LOCCO spustili cenovú apokalypsu
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 09:01