Aktuálne nasadený vianočný spot ďalej rozvíja posolstvo zimnej kampane „Byť verný sa oplatí”.
„Našim zákazníkom v ňom opäť ďakujeme za ich vernosť a prinášame im štedrú odmenu v podobe poriadnej porcie mobilných dát v skupine Navzájom zadarmo. Po „akčnej babke” prichádzame so sviatočne ladeným príbehom dedka rybára. Ten je verný tradíciam a nechce sa zmieriť s tým, že by na štedrovečernom stole mal chýbať poctivo ulovený kapor. A jeho vernosť i vytrvalá snaha potešiť blízkych rozhodne neostanú bez zaslúženej odmeny. Keď sa spojí celá rodina o netradičné vianočné prekvapenie je hneď postarané,“ približuje Alexandra Piskunová, hovorkyňa Orange Slovensko.
Vizitka kampane:
Názov kampane: 10 GB dat do skupiny Navzájom zadarmo
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Katarína Špirková, Hana Čupilová
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Zuzana Porubcová, Martin Ondrušek, Karol Krištofovič
Copywriter: Simona Luteránová, Eva Myjavcová
Account: Lenka Karolčíková, Daniela Árpová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV + 360 media mix
Termín nasadenia: 23.11.2018
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Filmservice Productions
Réžia: Štěpán FOK Vodrážka
Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba Michal Novinski