Cena Marketér roka bola tento rok udelená druhýkrát. Cieľom vyhlasovateľa, ktorým je občianske združenie Ľudia z marketingu, je posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe a vybudovať komunitu expertov, ktorých úmyslom je kultivovať prostredie marketingu na Slovensku. Z troch nominovaných, ktorí sa dostali na shortlist, si ocenenie odniesol Juraj Holub, marketingový riaditeľ Slido.
Juraj Holub je marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido, ktorej sa podarilo spraviť viac ako 160.000 eventov po svete interaktívnejšími. Juraj je odborník na dizajnovanie efektívnych mítingov a ich následnú modernizáciu. Za svoje aktivity získal v eventovom odvetví ocenenia na svetových podujatiach v Barcelone, Vancouveri aj v New Yorku.
Pod vedením Juraja Holuba, v spolupráci s kolegami z celej firmy, sa spoločnosti Slido tento rok podarilo prehĺbiť spoluprácu s konferenciami ako je WebSummit, Techcrunch Disrupt, či SXSW, kde na otázky zaslané cez Slido odpovedal Elon Musk.
Okrem toho sa Juraj Holub zaslúžil o niekoľko ďalších krokov, ktoré sám prezentuje slovami: „Čo sa týka projektov marketingového tímu, tak veľmi som sa tešil z kompletného redizajnu nášho blogu, ktorý má momentálne návštevnosť cez 50.000 ľudí mesačne. A vydania sérií edukačných videí pod názvom Slido Academy, ktorá zvýšila aktiváciu klientov (od registrácie po použitie produktu). Alebo bolo tam veľmi veľa ďalších vecí. Každý člen nášho marketing a dizajn tímu má na nich veľkú zásluhu.“
Medzi nominovanými na ocenenie boli aj Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka Dobrý anjel a Anton Molnár, head of marketing Slovnaft.
Minulý rok získal ocenenie, ako prvý, Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia. Pod vedením Igora Tótha uviedol operátor O2 mimoriadne silnú a mnohými domácimi aj zahraničnými súťažami oceňovanú kampaň 17. november, na ktorej spracovaní sa podieľala kreatívna agentúra TRIAD.