StoryEditor

Marketérom roka 2018 je Juraj Holub zo Slido

30.11.2018, 19:50
Autor:
pzpz
Spoločnosti, ktorá sa zaslúžila o zinteraktívnenie viac ako 160 tisíc eventov po celom svete.

Cena Marketér roka bola tento rok udelená druhýkrát. Cieľom vyhlasovateľa, ktorým je občianske združenie Ľudia z marketingu, je posilniť vnímanie roly zadávateľa v marketingovom mixe a vybudovať komunitu expertov, ktorých úmyslom je kultivovať prostredie marketingu na Slovensku. Z troch nominovaných, ktorí sa dostali na shortlist, si ocenenie odniesol Juraj Holub, marketingový riaditeľ Slido. Ľudia z marketingu

​Juraj Holub je marketingový riaditeľ v spoločnosti Slido, ktorej sa podarilo spraviť viac ako 160.000 eventov po svete interaktívnejšími. Juraj je odborník na dizajnovanie efektívnych mítingov a ich následnú modernizáciu. Za svoje aktivity získal v eventovom odvetví ocenenia na svetových podujatiach v Barcelone, Vancouveri aj v New Yorku.

Pod vedením Juraja Holuba, v spolupráci s kolegami z celej firmy, sa spoločnosti Slido tento rok podarilo prehĺbiť spoluprácu s konferenciami ako je WebSummit, Techcrunch Disrupt, či SXSW, kde na otázky zaslané cez Slido odpovedal Elon Musk.

Okrem toho sa Juraj Holub zaslúžil o niekoľko ďalších krokov, ktoré sám prezentuje slovami: „Čo sa týka projektov marketingového tímu, tak veľmi som sa tešil z kompletného redizajnu nášho blogu, ktorý má momentálne návštevnosť cez 50.000 ľudí mesačne. A vydania sérií edukačných videí pod názvom Slido Academy, ktorá zvýšila aktiváciu klientov (od registrácie po použitie produktu). Alebo bolo tam veľmi veľa ďalších vecí. Každý člen nášho marketing a dizajn tímu má na nich veľkú zásluhu.“ Ľudia z marketingu

​Medzi nominovanými na ocenenie boli aj Ľudmila Kolesárová, marketingová manažérka Dobrý anjel a Anton Molnár, head of marketing Slovnaft.

Minulý rok získal ocenenie, ako prvý, Igor Tóth, riaditeľ marketingu O2 Slovakia. Pod vedením Igora Tótha uviedol operátor O2 mimoriadne silnú a mnohými domácimi aj zahraničnými súťažami oceňovanú kampaň 17. november, na ktorej spracovaní sa podieľala kreatívna agentúra TRIAD.

01 - Modified: 2018-11-30 19:13:40 - Feat.: 0 - Title: Mikušová, Woska, Kurek a Bánik. TRIADisti sú top osobnosťami slovenskej reklamy 02 - Modified: 2018-12-02 08:37:48 - Feat.: 0 - Title: Najúspešnejšou slovenskou agentúrou je TRIAD 03 - Modified: 2018-12-10 10:33:55 - Feat.: 0 - Title: Ocenenie pre Marketéra roka bude z biologicky rozložiteľného materiálu
01 - Modified: 2021-12-10 11:36:25 - Feat.: - Title: Marketérom roka 2021 je Juraj Pobjecký z Isadore 02 - Modified: 2020-10-30 11:31:05 - Feat.: - Title: Ocenenie MARKETÉR ROKA má nové pravidlá 03 - Modified: 2020-04-09 16:09:39 - Feat.: - Title: Globálnym marketérom roka sa stala Lubomira Rochet z L’Oréal 04 - Modified: 2019-11-22 08:16:12 - Feat.: - Title: Dnes večer spoznáme Agentúru roka a to najlepšie zo slovenskej reklamy 05 - Modified: 2019-10-01 19:07:52 - Feat.: - Title: Štartuje tretí ročník súťaže Marketér roka
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 07:25