Mobilný operátor 4ka spúšťa koncoročnú kampaň, v ktorej upozorňuje na neduhy niektorých „oBerátorov”. 4ka oslovuje zákazníkov, ktorí majú pocit, že ich oberátor oberá o peniaze, slobodu či dáta - a to z neho robí oberátora.
„Dlhodobo upozorňujeme na rôzne neduhy na telekomunikačnom trhu a dali sme si za cieľ s nimi bojovať. Aj preto naše produkty neobsahujú žiadne podmienky alebo háčiky, sú rovnako dostupné pre každého, ale najmä sú postavené na veľkých objemoch dát od začiatku. Pretože dnes už žijeme dobu dátovú,“ hovorí vedúci produktového oddelenia 4ky Marek Jánošík.
Kľúčovým je v komunikácii tv spot. Súčasťou kampane je tiež outdoorová komunikácia, online a rádio. Tvárou kampane je herec René Štúr, ktorý v spotoch operátora vystúpil už viackrát.
„Koncept oberátori z dielne MARK BBDO nás okamžite zaujal, pretože je pokračovaním našich doterajších aktivít, napríklad Odboja za lacné volania a dáta. Teší nás aj to, že sme sa v kampani vyhli lacným vianočným klišé a naopak vďaka podarenej slovnej hračke sme slovenčinu obohatili o nový výraz - oberátor. Veľkú časť kampane tradične smerujeme do on-line priestoru, dokonca má vlastnú stránku oberatori.sk,“ dodáva marketingový riaditeľ 4ky Roland Kyška.
Vizitka kampane: Vymeňte oberátora za operátora
Klient: SWAN Mobile, a. s.
Brand Manager: Alexandra Kőrmendy
Marketing Director: Roland Kyška
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Ivan Fiedler, Michal Roháček
Art Director: Peter Kuchta, Michal Nemček
Online: Peter Galko, Martin Holík
Zvuk: Bajko
Réžia: Erik Reingraber
Produkcia: Juraj Molnár
Account Manager: Kristína Halová