Predstavujeme práce, ktoré získali na októbrovom Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách.
Viackrát sa na Hodnotení skloňovalo meno kreatívnej agentúry Istropolitana Ogilvy. Získala najvyšší počet bodov v kategórii PR za prácu Kúpte si nesmrteľnosť a okrem toho aj cenu Rádio šupa za rádiospot pre Sashe. V kategórii OOH a New Media zahviezdil projekt od agentúry Elite Solutions, ktorá do O2 predajní nainštalovala televízory, na ktoré bolo potrebné pozrieť sa pomocou potápačských okuliarov. Až potom zákazníci uvideli, čo sa na obrazovkách premieta.
Najlepší TV spot je podľa poroty Yeti, nová kampaň pre Kooperativu od MUW Saatchi & Saatchi. V kategórii Direct marketing zaujal špeciálny slovníček, ktorý bol vytvorený v rámci Istropolitana Projektu pre VŠMU, a Event & Sales promo kategóriu vyhral lietajúci model ŠKODA FABIA, ktorý v priamom prenose na Facebooku predstavil nové auto a zorganizoval súťaž o lístky na letecké dni. V kategórii Online video si porotcov získal elegantný spot J&T Banky od MW Promotion.
Kategória: TV spoty
Yeti
Kooperativa sa v kampani sústreďuje na prezentovanie najčastejších príčin vzniku poistných udalostí. Dáva reálne údaje do kontrastu s najmenej pravdepodobnými, respektíve nereálnymi príčinami vzniku škody. V spote ukazuje Yetiho pripravujúceho sa na zimu a vysvetľuje, že je absurdné, aby spôsobil poistnú udalosť. Do kontrastu dáva fakt, že ju môže spôsobiť skôr ohrievač.
Klient: Kooperativa
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Adam Marčan
Art director: Adam Marčan
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Matúš Kvas
Account manager: Zuzana Zaziková
Kategória: Online video
J&T Banka Investičný vklad
Odkomunikovať pomerne zložitý finančný produkt v online je niekedy zložitejšie. Agentúre sa to podarilo jednoduchým a vkusným spotom, v ktorom zreteľne odpromovala všetky benefity, ktoré banka klientovi prináša. Hodnotiaci ocenili prácu najvyšším počtom bodov v kategórii a tiež pochválili kontinuitu elegancie v komunikácii J&T Banky. Kreatívu zastrešila MW Promotion.
Klient: J&T Banka
Agentúra: MW Promotion
Creative director: Beáta Hudecová
Strategy director: Martin Marko
Copywriteri: Beáta Hudecová, Lukáš Porhajaš
Account manager: Mira Čechová
Kategória: Out of home
Niečo tomu chýba
Ak nemáte 4G LTE, niečo tomu chýba. Tak ako televízoru, bez určitej vrstvy fólie. Agentúra nadviazala na kreatívne spracovanie ATL kampane a výborne využila LCD obrazovky, ktoré upravila tak, aby bolo možné vidieť vizualizáciu až po tom, ako si zákazníci nasadia potápačské okuliare. Jednoduchým hackom tak priniesla zaujímavý zážitok pre návštevníkov predajne. Práca získala rovnaký počet bodov a stala sa najlepšie ohodnotenou aj v kategórii New Media.
Klient: O2 Slovakia
Agentúra: Elite Solutions
Creative director: Peter Šurín
Art directori: Jozef Kyselica, Andrej Valko
Strategy director: Peter Šurín
Copywriter: Slavomír Artim
Account manager: Valéria Rotterová
Kategória: PR
Kúpte si nesmrteľnosť
5 rokov trvajúca kampaň, ktorá sľubovala darcom nesmrteľnosť tým, že sa stanú súčasťou nesmrteľného umeleckého diela, ktoré naveky znie v Žilinskej synagóge. Myšlienka zaujala tak médiá, ako aj širokú verejnosť, a generovala tak množstvo spontánneho PR.
Klient: Truc Spheric
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative Director: Peter Darovec
Copywriteri: Branislav Bezák, Peter Darovec
Art Directori: Michal Szulányi, Michal Valušek
Kategória: Event & Sales promo
Lietajúci model ŠKODA FABIA
Pozvanie na letecké dni spojila ŠKODA so spustením nového modelu ŠKODA FABIA, a to doslovne. Vytvorila zmenšený model auta a pustila ho padákom na zem, kým fanúšikovia prostredníctvom livestreamu na Facebooku tipovali presné miesto dopadu, čím sa zapojili do žrebovania o lístky na dvojdňový letecký festival. Práca získala ocenenie aj na augustovom Hodnotení Stratégií v kategórii Social.
Klient: ŠKODA AUTO Slovensko
Agentúra: digitask
Creative director: digitask
Event manager: digitask x uavonic
Kategória: Direct marketing
Zahráme všetko
Tradičný festival hereckých vysokých škôl Istropolitana Projekt 2018 dostala agentúra za úlohu odpromovať aj pre študentov VŠMU. Keďže ide o medzinárodný festival, rozhodli sa pre študentov a účastníkov pripraviť kampaň, ktorá im pomôže „dorozumieť sa“. Preto v rámci kampane pripravili špeciálny viacjazyčný slovník, a tak bol ľahko pochopiteľný medzinárodne, a najmä pre účastníkov festivalu.
Klient: VŠMU
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative directori: Milan Bielik, Martina Obertová, Peter Ižo
Account manager: Martina Babicová
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné októbrové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v novembrovom vydaní magazínu Stratégie.