Ako vnímate vašu nomináciu na ocenenie Marketér roka?
Vnútorne ma to veľmi potešilo a mám radosť.
Čo sa vám v tomto roku podarilo v oblasti marketingu dosiahnuť, na čo ste vy osobne najviac hrdý?
Hrdý som na spustenie služby Slovnaft BAjk, na jej vnímanie a využívanie. Aby sme to dosiahli museli sme vytvoriť atraktívnu vizuálnu stránku celej služby v online i offline prostredí, vytvoriť atraktívny branding v kombinácii korporácia a mesto. Výzvou bolo aj nadstaviť vhodnú cenovú stratégiu, stanovenie tarifikácie, tak aby motivovala ľudí využívať ju, ale nie zase úplne zadarmo.
Keďže sa služba spúšťala v predvolebnom období, každý krok bol pod kritickým drobnohľadom a pomerne silným tlakom rôznych skupín. Výzvou teda bolo zvládnuť krízovú komunikáciu, tak aby nebola poškodená značka Slovnaft BAjk a celkovo služba ako taká. Za prvé týždne sa Slovnaft BAjk stal skutočne obľúbeným u drvivej väčšiny užívateľov, pričom podarilo sa dosiahnuť to, že ľudia našli nový spôsob prepravy, z ktorého majú aj zábavu, aj radosť. Služba si našla prirodzených zástancov a ambasádorov, ktorí jej pomáhali spontánne v rámci diskusií pri kritických momentoch. Bajky ľudí spojili a vytvorili veľmi silnú a oddanú komunitu, na ktorej chceme stavať aj do budúcnosti. Slovnaft BAjk sa stal svojím spôsobom ikonickým produktom, lovebrandom, ktorého publicita sa virálne šíri.
Akú dobrú radu alebo odporúčanie by ste dali kolegom z marketingu, ktorí pracujú na strane zadávateľov?
Že nerozhodujú len schopnosti členov tímu, ale celková chémia medzi ľuďmi v kombinácii so zdravou dávkou dôvery a slušnosti.
Kde a ako čerpáte inšpiráciu pre svoju prácu marketéra?
V knihách, audioknihách, médiách, cestovaním. Nové myšlienky nachádzam aj v diskusiách, prednáškach, v galérii či výstave. Inšpirujúce sú aj debaty s manželkou, s kolegami v práci a z brandže. Fascinuje ma tok informácií ako taký. Následne o tom, čo som načerpal, rád premýšľam v záhrade. Nenechám si uniknúť vývoj príbehu mojich obľúbených značiek ako je NBA, Geox, Lego, Apple, Pixar.
Kto je Anton Molnár?
Nie Prešporák, ale Bratislavčan. Inžinier ekonóm, mediálne podkutý Slovenským rozhlasom, Twistom, Markízou, STV a aktuálne.sk. V korporácii už 12 rokov a stále Slovnaft. Za ten čas veľa projektov, kampaní, prieskumov, iniciatív, krízoviek, brífingov, konferencií, príhovorov, hodnotení, rozhodovaní a školení. Hoci srdcom novinár, postupný prerod na PR, následne marketing. Obzerám sa po možnostiach ako zlepšiť veci okolo nás.