StoryEditor

VÚB v novej kampani spája dve generácie Youtuberov

09.11.2018, 08:07
Autor:
pzpz
Ako na Mobil Banking, vysvetľuje najstaršia influencerka Zuzana Machová so známou dvojicou Zrebný a Frlajs.

VÚB banka spúšťa kampaň na podporu mobilného bankovníctva. Cieľom kampane z dielne THIS IS LOCCO je migrovať užívateľov internet bankingu na jeho rýchlejšiu a bezpečnejšiu mobilnú verziu. 

„Na rozdiel od väčšiny technologických kampaní sme sa tentokrát zamerali na staršiu cieľovú skupinu a to rodičov s teenagermi a staršími deťmi. Práve oni sú častými používateľmi internet bankingu, no pred mobilmi majú istú psychologickú bariéru a potrebujú ešte jemné postrčenie,” upresňuje Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.

Kampaň má dve komunikačné linky a využíva insight blízky každému. Keď rodič nerozumie technológiám, obráti sa práve na svoje deti.

„Rozhodli sme sa komunikovať na každú cieľovú skupinu samostatne, každý totiž tento fenomén zažíva zo svojej strany. Mladých občas až pobaví technologická nevedomosť svojich rodičov a tí zas pragmatickým prístupom kontrastujú dnešnú predigitalizovanú dobu” dodáva Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.

Kampaň odštartovali dve videá v ktorých po boku Zrebného a Frlajsa vystupuje aj Zuzana Machová, najstaršia influencerka a „Youtuberka“, známa svojimi praktickými receptami a radami do života.

Video "Typy rodičov" je cielené na teenagerov a ich spolunažívanie s rodičmi. „Typy teenagerov" riešia tú istú problematiku z pohľadu rodiča. Videá zachytávajú vtipné scénky zo života, v ktorých si rodičia nájdu svoje deti a naopak.

Okrem zábavných formátov je súčasťou kampane aj krátke how to video a súťaž, ktorá odmení spoluprácu dvoch generácií 300 eurami. Motivované sú obe strany – ten kto si nainštaluje mobil banking môže získať 200 eur pre seba a 100 eur pre blízkeho, ktorý mu prípadne s inštaláciou pomohol. 

Vizitka kampane

Názov kampane: Mobil banking pre mladých aj starších

Klient: VÚB Banka

Reklamná agentúra: THIS IS LOCCO 
Kreatívny riaditeľ: Juraj Kováč 
Art director: Jakub Šarvaic 
Copywriter: Martin Polakovič 
Account: Juraj Rusnák 
Použité médiá: Online, Social media 
Termín nasadenia: 29.10.2018 
Cieľová skupina: Mass market

01 - Modified: 2023-10-06 13:16:15 - Feat.: - Title: VÚB banka predstavuje neobyčajnú kampaň na envirogranty 02 - Modified: 2023-09-27 07:05:27 - Feat.: - Title: Mám svoj plán, spieva v novej kampani VÚB banka 03 - Modified: 2023-09-06 10:12:54 - Feat.: - Title: Zástupcovia top zadávateľov: Snažíme sa naplno využívať potenciál AI, virtuálnej reality a nových sociálnych sietí 04 - Modified: 2023-06-02 08:47:06 - Feat.: - Title: Vizuál posunul podarený headline a víťaz kategórie je na svete 05 - Modified: 2023-03-05 23:00:00 - Feat.: - Title: Aj my máme svoj pohľad na tendre, skicovné či feedback, hovoria zadávatelia o iniciatíve Férový tender
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 04:41