VÚB banka spúšťa kampaň na podporu mobilného bankovníctva. Cieľom kampane z dielne THIS IS LOCCO je migrovať užívateľov internet bankingu na jeho rýchlejšiu a bezpečnejšiu mobilnú verziu.
„Na rozdiel od väčšiny technologických kampaní sme sa tentokrát zamerali na staršiu cieľovú skupinu a to rodičov s teenagermi a staršími deťmi. Práve oni sú častými používateľmi internet bankingu, no pred mobilmi majú istú psychologickú bariéru a potrebujú ešte jemné postrčenie,” upresňuje Martina Hrivnáková, riaditeľka odboru korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB.
Kampaň má dve komunikačné linky a využíva insight blízky každému. Keď rodič nerozumie technológiám, obráti sa práve na svoje deti.
„Rozhodli sme sa komunikovať na každú cieľovú skupinu samostatne, každý totiž tento fenomén zažíva zo svojej strany. Mladých občas až pobaví technologická nevedomosť svojich rodičov a tí zas pragmatickým prístupom kontrastujú dnešnú predigitalizovanú dobu” dodáva Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ THIS IS LOCCO.
Kampaň odštartovali dve videá v ktorých po boku Zrebného a Frlajsa vystupuje aj Zuzana Machová, najstaršia influencerka a „Youtuberka“, známa svojimi praktickými receptami a radami do života.
Video "Typy rodičov" je cielené na teenagerov a ich spolunažívanie s rodičmi. „Typy teenagerov" riešia tú istú problematiku z pohľadu rodiča. Videá zachytávajú vtipné scénky zo života, v ktorých si rodičia nájdu svoje deti a naopak.
Okrem zábavných formátov je súčasťou kampane aj krátke how to video a súťaž, ktorá odmení spoluprácu dvoch generácií 300 eurami. Motivované sú obe strany – ten kto si nainštaluje mobil banking môže získať 200 eur pre seba a 100 eur pre blízkeho, ktorý mu prípadne s inštaláciou pomohol.
Vizitka kampane
Názov kampane: Mobil banking pre mladých aj starších
Klient: VÚB Banka
Reklamná agentúra: THIS IS LOCCO
Kreatívny riaditeľ: Juraj Kováč
Art director: Jakub Šarvaic
Copywriter: Martin Polakovič
Account: Juraj Rusnák
Použité médiá: Online, Social media
Termín nasadenia: 29.10.2018
Cieľová skupina: Mass market