Je ňou Jakub Bielik.
Do agentúry Hype prichádza posila, ktorá má zvýšiť kvalitu v rámci výkonnostnej zložky. Miesto Performance manažéra zastáva od novembra Jakub Bielik, známa tvár online prostredia.
Týmto krokom chce Hype ešte viac zvýšiť výkonnosť v rámci digitálnych kampaní. “Hype pre mňa bola vždy love brand agentúra. Teším sa na spoluprácu a novú výzvu," uviedol pre Stratégie Bielik.
Jakub má skúsenosti z agentúr OMD Slovakia, paravan interactive a samsiDigital. Na poli online marketingu sa pohybuje už viac ako 6 rokov. Za ten čas nadobudol skúsenosti v oblasti performance a brandingu popri klientoch ako Nissan, Renault, McDonald's, Rajo, Decodom, Budiš, Fatra alebo Unilever, kde robil jednu z prvých YouTube kampaní na Slovensku.
01 - Modified: 2023-10-30 10:33:14 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: UX je stále dôležitou témou na meranie používateľského správania
02 - Modified: 2023-10-24 09:24:38 - Feat.: - Title: Pri personalizácii je doležitá efektívna komunikácia so zákazníkmi (Anketa Stratégií)
03 - Modified: 2023-10-13 09:03:28 - Feat.: - Title: Anketa Stratégií: Programmatická reklama už prekračuje tradičné bannerové formáty
04 - Modified: 2023-10-10 13:33:38 - Feat.: - Title: AI a strojové učenie zvyšuje nielen efektivitu práce, ale dosahuje aj výkonnostné ciele klientov (Anketa Stratégií)
05 - Modified: 2023-08-21 08:34:51 - Feat.: - Title: Focus na mladých: Nie je problém zasiahnuť GEN Z, ale zaujať ju (anketa Stratégií medzi expertmi digitálnych a mediálnych agentúr)