Životná poisťovňa NN pokračuje v náborových kampaniach. V minulom roku predstavila tri vlny náborovej kampane cez gamifikačný projekt „Čítaj mi z tváre“, ktorý vygeneroval množstvo nových NN poradcov. Novou kampaňou tak nadväzuje a rozvíja spoluprácu s Mariánom Čekovským. Tak, ako v predchádzajúcej kampani, ide o búranie mýtov a zlepšenie imidžu práce poradcov, a okrem toho aj nábor nových členov, a teda rozšírenie internej siete NN poradcov.
Motivačný gauč Čeki vo videách vysvetľuje, aké je to pracovať pre NN a naučí aj „dôchodkovať“.
Poisťovňa spolupracovala na kampani s agentúrou digitask, ktorú vytendrovala vlani v lete. Ide o online kampaň, ktorá je nasadená na Facebooku, Instagrame a Youtube v podobe videí.
S agentúrou digitask spolupracovala Životná poisťovňa NN aj na letnej kampani, kde hlavným atribútom bola „Spoľahlivosť“. Tvárou bol tak, ako v aktuálnej kampani Čeki.