V najnovšej kampani od agentúry Respect APP bojujú Lišiaci s priestorom - konkrétne s primalou kúpeľňou. V TV spote vidíme príklad situácie, ktorú môže malý priestor spôsobiť. Motív scénky z domácnosti a zväčšovania bývania sa tiahne celou kampaňou.
Po logohrách sa tak v produktovej kampani opäť dostali k slovu Lišiaci. „Chceli sme ukázať, aké kolízie môžu byť zapríčinené každodenným bojom o dostatok miesta v kúpeľni. Vďaka niektorému z výhodných úverov od Prvej stavebnej sporiteľne sa im však môžete pohodlne vyhnúť,“ vysvetľuje stratégiu Yolka Udičová, partnerka Respect APP.
Na OOH nosičoch a v printoch je do konceptu hravo zapojený aj headline - písmená sú vždy rozfúkané fénom, ktorým Líška v spote odfúkne Lišiakovi holiacu penu. Aj takýmto grafickým vyrušením môžu vizuály viac zaujať verejnosť.
Spoločné dobrodružstvá Lišiaka a jeho partnerky Líšky tak naďalej pokračujú. Spoty môžete zachytiť v televízií, na Youtube a v kinosálach vybraných kín, kde sa Lišiaci pohrali aj s formátom plátna. Kampaň dopĺňa mix banerov v online prostredí a digitálne citylighty.
VIZITKA KAMPANE:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Lenka Slovák Bónová
Art Director: Mykola Kovalenko, Michal Kvasnica
Copywriter: Mirka Straková
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Veronika Knitlová