Becherovka prichádza v novej fľaši s novou etiketou.
„Vnímanie Becherovky sa postupne mení. Aj mladšie generácie objavujú fakt, že ide o nadčasový spirit. Becherovku obľubujú tiež uznávaní zahraniční mixológovia, a práve preto má svoje stále miesto v prestížnych baroch v mnohých krajinách. A preto sme sa rozhodli priblížiť novým dizajnom k mladým ľuďom ešte viac,” prezrádza brand manažér, Martin Rusko zo spoločnosti Pernod Ricard Slovakia, ktorá Becherovku dováža na slovenský trh.
Za novým vzhľadom Becherovky stoja dizajnéri renomovaného londýnskeho štúdia Coley Porter Bell. V novom dizajne sa rozhodli zvýrazniť najmä rodinný symbol Becherovcov s iniciálkami JB, o ktorého presnom význame sa dodnes špekuluje a je predmetom mnohých legiend.„História Becherovky sa začala písať pred viac než 200 rokmi, a preto je opradená príbehmi, ktoré jej môžu iné značky len závidieť. Práve preto sme sa rozhodli zvýrazniť jedinečný príbeh rodiny Becherovcov, ktorý súvisí nielen so zručnosťami v miešaní likérov, ale aj s rôznymi tajomstvami. Aby sme tento nápad osviežili, zvýraznili sme emblém rodiny, ktorý je už od jeho počiatkov zahalený tajomstvom a mystikou. Dizajn fľaše je teraz čistejší, prémiovejší a súčasnejší,” hovoria autori návrhu.
Redizajn Becherovky bude komunikovaný na sociálnych sieťach a prostredníctvom PR, ktoré zastrešuje agentúra Media & Communication Consulting.