Trh reklamných agentúr sa začiatkom septembra rozrástol o agentúru Echo. Jej zakladateľmi sú marketéri s dlhoročnými skúsenosťami z reklamného priemyslu Marek Šulik, Vojto Kósa a Jakub Hrušovský.
Strategické smerovanie značiek zastreší Marek Šulik, Vojto Kósa bude mať na starosti kreatívu a Jakub Hrušovský biznis development. “Každý z nás je odborníkom na inú oblasť marketingu, čo nám vyhovuje a spolu veľmi dobre funguje. Za roky odrobené v slovenskej reklame sme sa naučili veľa, teraz však prišiel čas, aby sme naše skúsenosti zúročili pod vlastnou značkou,” uviedol Kósa, ktorý v minulosti spolupracoval s agentúrami MUW Digital, Triad Advertising a Zaraguza Digital.
“Našim klientom chceme prinášať dobré nápady, ktoré pre nich majú zmysel. Aj v digitálnej dobe najlepšie predáva kreativita, najmä ak je podporená správnymi výkonnostnými modelmi. Pochopením podnikania klientov im dokážeme navrhnúť kreatívne prístupy a funkčné stratégie, ktoré im prinášajú výsledky,” povedal o smerovaní agentúry Šulik, ktorý doteraz pôsobil na pozícii strategického riaditeľa vo Visibility.
Agentúra sídli v Novej Cvernovke a v súčasnosti rozširuje portfólio spolupráce. “Nechceme budovať ďalšiu agentúru o sto ľuďoch, našim klientom chceme ponúknuť tím agilných profesionálov a skúsených dodávateľov. Aj preto sme si za sídlo zvolili Cvernovku - páči sa nám tvorivé prostredie, rovnako ako to, že s projektami tu môžeme osloviť dodávateľov, ktorí sa pre ne hodia najlepšie. Portfólio našich služieb tak dokážeme rozšíriť o profesionálne 360-stupňové výstupy rovno na začiatku,” uzavrel Hrušovský.