V aktuálnej kampani osadil obchodný reťazec Lidl dvoch slovenských hercov, Alenu Pajtinkovú a Pavla Plevčíka.
„Ide o minisériu troch spotov, z ktorých každý reprezentuje jednu z našich hlavných hodnôt – čerstvosť, kvalitu a cenu. Vystupujú v nich herci, ktorí už v minulosti stvárnili partnerskú dvojicu a tejto úlohy sa výborne zhostili aj pri našich troch videách. Pavol Plevčík je navyše naším dlhoročným korporátnym hlasom a teraz sme sa rozhodli využiť aj jeho vynikajúce herecké schopnosti, čo sa nám osvedčilo,“ približuje Tomáš Bezák, hovorca Lidl SR.
Spoty budú nasadzované pravidelne pri komunikácii akciových ponúk reťazca. Kampaň pochádza z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett.
Vizitka kampane:
Kreatívny riaditeľ: Ivan Horváth
Art director: Jozef Kyselica
Copywriter: Ivan Horváth
Account manager: Haike Ivaničová