StoryEditor

Spoločnosť Ryba Žilina má novú kampaň

06.09.2018, 08:30
Autor:
redred
Jej názov je "Legenda je zo Žiliny".

Spoločnosť Ryba Žilina, výrobca tresky v majonéze, pokračuje v komunikácii svojho vlajkového produktu, ktorý pasuje za legendu slovenskej gastronómie. V jesennej vlne tohtoročnej kampane, ktorú realizuje v spolupráci s brandingovou agentúrou Generations, má za cieľ ešte silnejšie zdôrazniť, že domovom tejto tradičnej špeciality je Žilina.

Žilinský závod je v prevádzke je od roku 1924, pričom produkcia tresky v majonéze tu má svoju tradíciu už 64 rokov. „Uvedomujeme si historické dedičstvo, ktorým naša spoločnosť disponuje. Len málo potravinárskych výrobcov sa môže pochváliť tak silno národným produktom, ktorý miluje deväť z desiatich Slovákov. Tento rok si dávame za cieľ prihovárať sa naprieč generáciami slovenských spotrebiteľov jednoduchým, ale o to jasnejším posolstvom, s ktorým sa dokážu stotožniť. Treska v majonéze, ktorá pochádza zo Žiliny, je skrátka legenda. A my sa snažíme robiť maximum preto, aby si tento výrobok uchovával svoju kvalitu a chuť a mal svoje miesto v slovenských chladničkách aj o ďalšie desaťročia,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Ryba Žilina Michal Britvík a dodáva, že spoločnosť kampaňou sleduje posilňovanie svojej pozície najväčšieho výrobcu tresky v majonéze a tým chce podporovať predaj aj širšieho portfólia produktov značky PRETO Ryba Žilina.

Jesenná vlna kampane „Legenda je zo Žiliny“ prichádza v čase, kedy výrobca zároveň mierne redizajnuje balenie vlajkového produktu Treska Exklusiv. Ešte výraznejšie červenší obal je súčasťou kontinuálnej firemnej stratégie v súvislosti s farebným kódovaním svojich produktov prémiovej aj štandardnej tresky.

V kľúčovom vizuále jesennej vlny kampane sme sa zamerali na vynovený téglik a jasný headline Legenda je zo Žiliny, ktorý robí produkt nezameniteľným. Pridali sme aj detail odliepajúceho sa rohu, v ktorom vidíme odhaľujúce sa logo firmy. Odliepajúci sa roh je zároveň metaforou na otvorenie vynoveného téglika tresky,“ povedal Jakub Zeman, Senior brand consultant brandingovej agentúry Generations, ktorá kampaň pre Ryba Žilina vytvorila.

Kampaň „Legenda je zo Žiliny“ trvá od začiatku septembra do konca októbra. Prezentovaná je printovou inzerciou, POS aj OOH komunikáciou. Významnú časť media mixu zohrávajú sociálne médiá Facebook a Instagram, kde je treska spájaná so slovnými hračkami, napr. ako „Fishanda zo Žiliny, ktorú všetci mealujú.“ Súčasťou komunikácie je aj koncept promotion „Legendárne raňajky s Fun rádiom“. V týždni od 17. do 21. septembra Ryba Žilina odmení postupne 3 poslucháčov Fun rádia, ktorým doručí balík tresky priamo do kancelárie. Postará sa tak o raňajky pre celé tímy kolegov.

GrapePR

Vizitka kampane:
Názov
: kampaň Legenda je zo Žiliny
Reklamná agentúra: Generations
Managing Partner: Daniel Bradáč
Senior Brand Consultant: Jakub Zeman
Copywriter and Social media specialist: Moon Bandová
Art Director: Monika Holečková, Jozef Dubovský
Senior Brand and Digital Consultant:  Lucia Franková
Account Manager: Lucia Sviteková 

01 - Modified: 2023-05-22 12:48:51 - Feat.: - Title: Predaj a marketing v Rybe Žilina je pod novou taktovkou 02 - Modified: 2022-05-06 17:40:32 - Feat.: - Title: Marketer's View: Zredukovali sme počet značiek a všetky produkty sústredíme pod PRETO Ryba Žilina a PRETO Radoma 03 - Modified: 2022-02-16 13:36:08 - Feat.: - Title: Ryba Žilina vstúpila do segmentu vegánskych výrobkov 04 - Modified: 2022-01-11 15:12:52 - Feat.: - Title: Ryba Žilina má nového riaditeľa predaja a marketingu 05 - Modified: 2021-07-05 09:55:35 - Feat.: - Title: Zlatá Treska má odkaz na leto: „Vystrč rožky“
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:11