Ak ste počas týždňa nezachytili, čo nové pripravili slovenské agentúry, prinášame prehľad.
Všimli ste si ruské nápisy na billboardoch? Ak neviete, o čo ide, tu je odpoveď. Inštitút pre verejné otázky (IVO) v spolupráci s agentúrou MARK BBDO pripravil kampaň zameranú na tých, ktorí nezažili 21. august 1968. Dátum vpádu vojsk Varšavskej zmluvy na územie našej krajiny, ktorým bol násilne potlačený demokratizačný obrodný proces v krajine a vyhasli životy mnohých nevinných ľudí.
Kampaň je nasadená v outdoore a v online v podobe bannerov, native článkov a krátkych videách. Prečítajte si viac:
MADE BY VACULIK oznámil, že sa stal kreatívnou agentúrou Unionu už dávnejšie. Teraz predstavil prvý spot, v ktorom zachoval „starý“ koncept s Kostelným, no o kreatívu sa už postarala nová agentúra. Kampaň nadväzuje na marcovú kampaň dentálneho balíka.
Historickú kampaň, no tentokrát nie S Hudbou vesmírnou priniesla ZSSK. Spolu s TASR sa rozhodli vo vlakoch upriamiť pozornosť na historické míľniky Slovenskej republiky, keď bola súčasťou Československa. Spoločným projektom je spoločný projekt – putovná fotovýstava s názvom Alexander Dubček – medzi svojimi.Na záver technická vychytávka. Elite Solutions si pre O2 pripravili novinku, ktorou nadviazali na televízny spot. Na letnú kampaň potrebujete letné príslušenstvo. Aby ste uvideli podmorský svet tak ako v spote, musíte si nasadiť potápačské okuliare. Pozrite si ako to funguje: