R2B2
StoryEditor

Do programatickej siete R2B2 sa pripájajú ďalší vydavatelia

01.08.2018, 12:50
Autor:
(red)(red)
Digitálna reklamná sieť sa rozširuje o Internet.sk, KOŠICE:DNES a vydavateľstvo StartItUp.

Digitálna reklamná sieť spoločnosti R2B2 sa na Slovensku rozširuje o ďalšie vydavateľstvo. Programatický predaj reklamy, ktorý sa v priebehu minulého roka dostal na Slovensko i do televízie, posilňuje o vydavateľstvá Internet.sk, KOŠICE:DNES a Startitup.

Všetky vydavateľstvá po novom ponúkajú inzerentom bannerové formáty a Mobilný Branding programatickou cestou. StartItUp navyše pridáva video formát Outstream a Internet.sk video formát Instream. Posledné menované vydavateľstvo má s programatickým predajom reklamného priestoru jasné ciele. „Svoj reklamný priestor sme ponúkli programaticky s cieľom zautomatizovania, vyšších výnosov a vyššej výkonnosti kampaní pre našich inzerentov na portfóliu našich webov,“ vysvetľuje Peter Minárik, Traffic & Programmatic Manager v spoločnosti Internet.sk. Rozhodnutie spolupracovať so spoločnosťou R2B2 Minárik ďalej komentuje slovami: „R2B2 vnímame ako lídra na trhu programatickej reklamy v Českej republike a veríme, že jeho dlhoročné skúsenosti nám pomôžu ešte viac zmonetizovať naše inventory a priniesť zadávateľom inzercie ďalšiu pridanú hodnotu.“

Nové reklamné formáty

Okrem nových vydavateľstiev sa R2B2 darí rozširovať portfólio formátov. „Momentálne máme nasadené všetky bannerové formáty vrátane prémiových, ako je napríklad Branding. To platí i pre mobilné verzie. Ďalej sme doplnili video formát Outstream, ktorý sa zobrazuje priamo v textovom obsahu, a tak inzerent získava väčšiu pravdepodobnosť interakcie od návštevníka webu. Video reklama je na Slovensku obľúbená, čo by malo Outstreamu dopomôcť k vyššej miere interaktivity,“ hovorí Michal Dvořáček, Publisher Manager v spoločnosti R2B2.

R2B2 prevádzkuje svoju reklamnú sieť na Slovensku od roku 2017. Doposiaľ v nej ponúka reklamný priestor sedem vydavateľstiev a spoločnosť Markíza so svojimi troma stanicami Markíza, Doma a Dajto v rámci programatickej reklamy v HbbTV. „Slovensko je pre nás dôležitý trh a vidíme v ňom veľký potenciál. Sme radi, že sa nám darí získavať tu významných partnerov a vydavateľstvá,“ dodáva Dvořáček.

01 - Modified: 2020-08-10 07:15:40 - Feat.: - Title: R2B2 má nového investora. Majoritný podiel získala spoločnosť Genesis Growth 02 - Modified: 2018-12-13 08:14:42 - Feat.: - Title: Najnakupovanejším mobilným formátom sa stal Interscroller 03 - Modified: 2018-11-19 10:48:40 - Feat.: - Title: R2B2 pripája do svojej siete globálne platformy 04 - Modified: 2018-10-31 08:05:05 - Feat.: - Title: Novinka v programatickej reklame: Kampaňou môžete osloviť aj majiteľov konkrétnych značiek mobilov 05 - Modified: 2018-09-04 11:14:28 - Feat.: - Title: R2B2 uvádza nový typ cielenia v HbbTV. Ako prvý ho vyskúšal Skylink
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. november 2024 23:23