„Tohtoročnú letnú komunikáciu značky Kofola prebral pod záštitu KAROL (Kybernetický Automatizovaný Robot Online Lásky). Potom, čo sa v priebehu mája učil či už od svojho stvoriteľa, študenta robotiky Vaška, tak aj od veľmi aktívnych fanúšikov Kofoly, čo to vlastne láska je, vstupuje v auguste znovu na obrazovky televíznych prijímačov a na displeje počítačov a telefónov,“ približuje Jaroslava Musilová, Corporate Affairs Manager Kofola.
Pre lepšiu predstavu, messenger bota na webe napiskarolovi navštívilo v máji viac ako pol milióna užívateľov, ktorí mu napísali celkom 3,5 milióna správ.
August prináša pokračovanie cesty robota Karola, tentokrát bude hľadať lásku sám a pritom bude čerpať z toho, čo ho ľudia naučili.
Kampaň bude z dielne pražského Triadu bude prebiehať v TV a online. Zo sociálnych sietí využije predovšetkým Instagram.
Súčasťou Karlovho dobrodružstva na ceste za láskou budú tohtoročné novinky Kofoly - Ostružina v pollitrovke či Ananás a Grep v plechovkách.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Karol hľadá lásku
Klient: Kofola Československo
Reklamná agentúra: Triad Advertising Praha
Kreatívny riaditeľ: Matouš Fridrich, Jaro Zacko
Art director: Barbora Balgová
Copywriter: Ondřej Peša,
Account: Nikol Bürgelová
Mediálna agentúra: Medea
Použité médiá: TV, OOH, online (Youtube, Facebook, Instagram)
Termín nasadenia: 1.8.2018
Cieľová skupina: Mass market Slovensko a Česko
Produkcia televízneho spotu: Nomad Films
Réžia: Jan Zajíček