Natáčanie sa uskutočnilo ešte v polovici decembra. Celý štáb bol na troch lokáciach od soboty dopoludnia, posledný záber, sprevádzaný záverečným potleskom, padol pár minút po druhej hodine v noci, vlastne už v nedeľu.
Základom kreatívnej stratégie bolo nájsť a pomenovať prvky, ktoré budú symbolizovať posolstvo značky: Dobrá energia pre každý šport. "Ten sme objavili vo výraznom paprsku energie, v lúči. Koniec koncov, veď „Beam“ má značka priamo v názve," vysvetľuje prístup k vzniku kreatívy Vladimír Kurek Chief Creative Officer TRIAD Bratislava. "Následne sme hľadali princíp, v ktorom vieme spojiť viacero odlišných športov do príbehu, v ktorom náhly pokles energie vyrieši značka GymBeam."
TRIAD tento prípad našiel spolu s produkciou Playground13 a režisérom Pepe Erenbergerom, pričom novému spotu dali moderný, dynamický look.
Kampaň "Beam" pre GymBeam prebieha od začiatku januára v 5 krajinách (Slovensko, Česko, Maďarsko, Rumunsko, Slovinsko). Jej súčasťou je televízny spot, dlhšie online video a vizuál.
Vizitka kampane:
Klient: GymBeam
Brand Marketing Manager: Juraj Kruželák
CMO: Mária Cicmanová
Head of Video: Marián Greššák
Agentúra: TRIAD
Chief Creative&Strategy Officer: Martin Woska
Creative Director: Vlado Kurek
Account Manager: Katarína Puškarová
Copywriter: Matúš Hliboký, Adam Baška, Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Artdirector: Peter Baslík, Tomáš Pospíchal
Fotograf: Tomáš Pospíchal
Produkcia: Playgorund13
Executive Producer: Kristína Kijacová
Director: Pepe Erenberger
Hudba: Oliver Fillner
Strih: Marek Kráľovský
Vfx: Tomáš Ožvold
Color grading: Lucia Kovaľová
E-shop s výživovými doplnkami pre športovcov predstavil svoju prvú televíznu kampaň s názvom Dobrá energia pre každý šport, pred rokom. Pod kreatívu sa podpísala agentúra Somebody&Somebody (Dedoles) a v spote sa okrem kulturistu objavil cyklista, plavkyňa, tenistka, crossfiťák, jogínka aj hokejista. Vstupom do televízneho priestoru značka chcela osloviť nových zákazníkov a širšie publikum ako ponúka online. Zároveň značka chcela ukázať, že nie je len pre kulturistov, ale je silným brandom so širokou ponukou aj pre všetkých aktívnych ľudí, nech už robia akýkoľvek šport.