Istropolitana Ogilvy zaujala porotcov s prácou pre MAGNU, ktorou nahovárala známe osobnosti na prácu vo vojnovej oblasti v Kongu. Získala za ňu prvenstvo v kategórii online video a rádio. V tesnom závese v počte bodov bol MADE BY VACULIK, ktorý zaujal špeciálnym POS materiálom v rámci kampane pre Tatra banku. A pre VŠMU vymyslel zaujímavú reklamu na Istropolitana Projekt, ktorého cieľom bolo prilákať do divadla tých, ktorí ho tak často nenavštevujú.
Kategória social patrí Slovenskej sporiteľni a Zaraguze za prácu Maratón Insta reklám. Matej Tóth v personalizovaných pozvánkach pozýval na maratón. Pri Slovenskej sporiteľni ešte zostaneme. Aj tento rok organizuje pekný projekt Viva Ulica! 2. V kategórii OOH bola práca agentúry Core4 ohodnotená najvyšším počtom bodov. A na záver vydarené PR Škody, ktorá Golonkovi požičala auto, aby sa mal ako dostať na zápasy MS v hokeji do Košíc. Nápad vznikol v agentúre Socialists.
Kategória: TV spot
Zahráme všetko
Agentúra touto prácou priniesla do bratislavských ulíc poriadnu drámu. Študenti herectva v nich zahrali pôrod na zastávke, bitku o peniaze aj hysterickú svadbu. Všetko sa odohralo pred očami okoloidúcich. Išlo vlastne o takzvaný prank na milovníkov aj nemilovníkov divadla. Kampaň tak pre festival divadelných škôl Istropolitana Projekt upútala pozornosť.
Klient: VŠMU
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Martina Obertová
Strategy directori: Adam Horecký, Marek Krištof
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Martina Babicová
Kategória: Social
Maratón Insta reklám
Cieľom kampane bolo na Instagrame spropagovať banskobystrický a košický maratón, ktorého hlavným partnerom je Slovenská sporiteľňa. Agentúra vytypovala 42 športovcov a každému cez Instagram poslala personalizovanú pozvánku, v ktorej hral hlavnú úlohu Matej Tóth. InstaStories boli zverejnené pre všetkých, a tak sa o udalosti dozvedelo viac ľudí.
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Jaroslav Vígh
Art directori: Milan Malý, Jakub Gerhardt, Andrej Nemček
Strategy director: Juraj Pobjecký
Copywriteri: Jaroslav Vígh, Simona Turková, Dominika Turcerová, Juraj Pobjecký, Milan Malý, Jakub Gerhardt
Account manager: Eva Klimeková
Kategória: Online video
To nedám
Humanitárna organizácia MAGNA v aktuálnej kampani „To nedám“ oslovila slovenské osobnosti, aby opustili svoju komfortnú zónu a vycestovali do Konga, kde budú ako dobrovoľníci pomáhať vo vojnovej zóne. Ponuku im dal samotný zakladateľ organizácie Martin Bandžák. Myslíte si, že to prijali? „Nedali to.“ Súhlasili však s príspevkom tri eurá mesačne na podporu.
Klient: MAGNA
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec
Art directori: Jakub Svetlík, Miro Stacho
Strategy director: Veronika Romsauerová
Copywriter: Michal Belej
Account manager: Tomáš Tomášek
Kategória: OOH
Viva Ulica! 2
Druhé pokračovanie festivalu Viva Ulica! opäť naberá na obrátkach. Prispieva k tomu aj táto prepracovaná outdoorová reklama, ktorá výstižne komunikuje podstatu projektu. Pod vydarenú prácu sa podpísala už druhý rok agentúra Core4, ktorá sa spolu so Slovenskou sporiteľňou snaží o zmenu vnímania pouličnej hudby. Do ulíc v projekte prináša kvalitných hudobníkov.
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Core4
Creative directori: Andrej Csino, Ivana Pacoňová
Art directori: Adrián Juriga, Matúš Bence
Strategy director: Andrej Csino
Copywriteri: Adrián Juriga, Andrej Csino
Account manager: Anton Tokoly
Kategória: PR
Golonka sa nechce „trepať“ do Košíc
Agentúra využila celebritné vyhlásenie Golonku, že sa nebude trepať na MS v hokeji 2019 do Košíc, kde odohráva zápas slovenský tím. Škoda mu promptne ponúkla auto, ktoré si môže požičať na cestu, a tak si proaktívnou reakciou na seba pritiahla pozornosť verejnosti a médií. Príkladne využitá šanca, ako sa odprezentovať ako oficiálny partner MS v hokeji.
Klient: Škoda Auto Slovensko
Agentúra: Socialists
Creative director: Martin Kukoľ
Account manager: Martin Kukoľ
Kategória: New Media
Objavte Slobodu
Agentúra v rámci každoročnej limitovanej edície kreditných kariet Tatra banky venovaných známej osobnosti pripomenula tvorbu spisovateľa Rudolfa Slobodu. Jedným z prvkov kampane bol špeciálny POS materiál – malá knižka s jeho tromi poviedkami. Verejnosť k nej mala prístup v pobočkách TB a vo vybraných kaviarňach.
Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Braňo Mladý
Strategy directori: Adam Horecký, Marek Krištof
Copywriter: Marek Konečný
Account manager: Katarína Veliká
Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.
Kompletné júnové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v júlovom vydaní magazínu Stratégie.