Čo bolo dôvodom tohto kroku približuje pre Stratégie Judita Smatanová, manažérka korporátnych vzťahov a hovorkyňa Heineken Slovensko: „Pivo Gemer hrdo nesie meno svojho regiónu, aby aj dnes pripomínalo poctivé remeslo a revolučnú tradíciu Gemera. Návrat k pôvodným regionálnym značkám dnes môžeme vidieť v rôznych odvetviach a vývoj pivného trhu tento trend iba potvrdzuje. To je dôvod, prečo sme sa so značkou Gemer rozhodli vrátiť do jej domáceho regiónu.“
Značka Gemer prešla, podľa jej slov, grafickým redizajnom, receptúra piva však ostala nezmenená. „Logo značky sme jemne prispôsobili dnešnej dobe, pre komunikáciu na mieste predaja sme vyvinuli úplne nový kľúčový vizuál,“ dodáva Judita Smatanová.
Ako dodáva, dnešný Gemer je vyrábaný z rovnakej mladiny ako v roku 2014. Pred uvedením značky na slovenský trh Heineken testoval dve stupňovitosti piva 10,5 a 11,5 %. V teste bol nakoniec vybratý Gemer 10,5 % s plnou pivnou chuťou, ktorý je dnes dostupný na trhu.
Na otázku kde bude pivo dostupné Judita Smatanová reagovala: „Distribúciu piva Gemer nijakým spôsobom nelimitujeme, samotná značka však predurčuje toto pivo pre rovnomenný región, kde si od apríla tohto roka našla svoje prevádzky a konzumentov.“