StoryEditor

Mladých je dnes ťažké zaujať. Týmto značkám sa to darí

26.07.2018, 07:00
Autor:
rmrm
Pozrite si 10 reklám za prvý polrok 2018, ktoré si mladí ľudia najviac zapamätali. Jednoznačne vedú banky.

Pozrite si desať televíznych reklám, ktoré oslovili mladých ľudí do takej miery, že si ich zapamätali. Spôsob zisťovania bol jednoduchý. Spoločnosť Go4insight sa v rámci prieskumu Young People Ad Monitor pýtala mladých ľudí vo veku 15 – 25 rokov na reklamu, ktorá im napadne ako prvá a na ďalších maximálne 5 reklám, ktoré si najlepšie zapamätali. Respondenti mohli uviesť reklamu akéhokoľvek media typu (rádio, TV, outdoor, internet...).

Stratégie spolu s Go4insight exkluzívne vyhodnotili najúspešnejšie reklamy za prvý polrok 2018.

10. PSS - Úver 0,99% (lišiak+lišiačka)

Top of mind: 0,9 %

Spontánna znalosť: 1,8 %

Celková spontánna znalosť: 2,7 %

9. Poštová banka - Pôžička od 5,5%: Fantomas

Top of mind: 2,1 %

Spontánna znalosť: 0,8 %

Celková spontánna znalosť: 2,9

​​8. Prima banka - Sporenie k osobnému účtu

Top of mind: 1,5 %

Spontánna znalosť: 1,6 %

Celková spontánna znalosť: 3,1 %

7. VÚB - Požičajte si sami

Top of mind: 2,2 %

Spontánna znalosť: 1,0 %

Celková spontánna znalosť: 3,2 %

6. Orange - Navzájom zadarmo

Top of mind: 1,9 %

Spontánna znalosť: 1,7 %

Celková spontánna znalosť: 3,6 %

5. Alza - Výpredaj / Black friday

Top of mind: 2,2 %

Spontánna znalosť: 1,8 %

Celková spontánna znalosť: 4,0 %

    4. VÚB - Pôžička s nákupom na splátky (pes ničí záhradu)

    Top of mind: 3,6 %

    Spontánna znalosť: 1,2 %

    Celková spontánna znalosť: 4,8 %

    3. SLSP - George: Nový IB

    Top of mind: 2,0 %

    Spontánna znalosť: 2,8 %

    Celková spontánna znalosť: 4,8 %

    2. Lidl - Akcia/Tématické týždne

    Top of mind: 3,0 %

    Spontánna znalosť: 2,4 %

    Celková spontánna znalosť: 5,4 %

    1. VÚB - Hypotéka so sporiacím účtom

    Top of mind: 6,1 %

    Spontánna znalosť: 2,9 %

    Celková spontánna znalosť: 9,0 %

    01 - Modified: 2024-01-11 12:03:21 - Feat.: - Title: Vianočné reklamy 2023: Opäť bodovala Kofola s prasiatkom, najkontroverznejší bol Telekom 02 - Modified: 2023-03-01 11:41:27 - Feat.: - Title: Vidíme veľký tlak na rýchlosť a agilitu prieskumov, klientov zaujíma hlavne zákaznícka skúsenosť 03 - Modified: 2022-08-08 08:41:45 - Feat.: - Title: Ako osloviť mladých? Tak ako to robia tieto značky 04 - Modified: 2022-07-08 05:37:03 - Feat.: - Title: Prieskum: Ktorá reklama je najotravnejšia? Napríklad outdoor to nie je 05 - Modified: 2022-06-29 11:57:45 - Feat.: - Title: Intenzita využívania sociálnych sietí na Slovensku rastie
    menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
    08. november 2024 04:37