Amerického prezidenta Donalda Trumpa využívajú spoločnosti v prospech svojej komunikácie. Jeho tvár a dokonca aj vyjadrenia kreatívne využívajú na propagáciu svojich značiek. Predstavujeme zopár vydarených príkladov.
Trumpa s Kim Jong-unom sa rozhodla v printovej reklame s názvom Block Out the Chaos: World Leaders zobraziť spoločnosť JBL. Vizuál demonštruje funkčnosť slúchadiel.
Outdoorová reklama z dielne argentínskej agentúry TWBA je pomerne provokatívna. Vytvorila vizuály, na ktorých pridala Kim Jong-unovi čertovské rohy, Donaldovi Trumpovi klauní nos a Vladimirovi Putinovi Cézarovu korunku. Reklama promuje španielske online médium Dos Miradas. Od tradičných novín sa odlišuje svojim vyhraneným názorom.
Kreatívny riaditeľ agentúry Parkour na Haiti sa rozhodol použiť urážlivé slová prezidenta Trumpa v reklame. Slovo Sh*thole, ktoré Trump použil niekoľkokrát práve v spojení s Haiti spoločnosť využila a rozhodla sa v tomto znení zverejniť outdoorové vizuály v hlavnom meste.
Aby bolo verejnosti predstavené to najlepšie z Trumpovej komunikácie na Twitteri, otvorila agentúra Prezidentskú knižnicu Donalda J. Trumpa. Knižnica ponúkala vizuálne inštalácie, interaktívne zážitky a možnosť obdivovať množstvo predtým neviditeľných dát z histórie Twitteru prezidenta Trumpa.
Meno amerického prezidenta využili aj na Sibíri, kde otvorili prevádzku s rýchlym občerstvením Trump. Podnik sa vraj snaží zúročiť rastúci záujem Rusov o amerického prezidenta po jeho pondelňajšej schôdzke s ruským náprotivkom Vladimirom Putinom v Helsinkách, kde Donald Trump potvrdil svoje želanie zlepšiť chladné vzťahy medzi oboma veľmocami. Trump je zobrazený na viacerých miestach v podniku a odvíjajú sa od neho aj názvy jedál.
Trump burger sa podľa jedálnička vyznačuje slaninou a domácou omáčkou. Kurací burger, pomenovaný Melania na počesť prvej dámy USA, "je pre dievčatá". A vôbec najmohutnejšia položka v ponuke je pomenovaná po mrakodrape Trump Tower.