Maloobchodná sieť vizuálne zjednotila predajne Moja Samoška a Terno a rebrandovala ich pod jednu značku Terno. Zmena do ktorej inovestovala 750-tisíc eur sa týka prvých 20 predajní s celkovou plochou viac ako 6 600 m2 a v najbližších mesiacoch v nej plánuje pokračovať.
„Naším cieľom je uľahčiť zákazníkom orientáciu, aby boli schopní jednoducho identifikovať najbližšiu predajňu Terno vo svojom okolí a prepojiť ju s našimi marketingovými aktivitami. Preto sme vizuálne zjednotili dizajn exteriérov a interiérov použitím nového loga Terno,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti TERNO real estate.
Pri vývoji exteriérových dizajnov Terno spolupracovalo s lokálnym grafickým dizajnérom Majom Polyakom.
Ako informovala Anna Buzinkay, Marketing and PR director Terno, zmena sa týka nielen exteriérov, ale aj interiérov a priestorov zázemia, pričom dôraz bol kladený na:
Zastrešenie predajní pod jednu značku – Terno: „Vizuálne sme zjednotili dizajn exteriérov použitím nového loga Terno, antracitovej podkladovej farby s bridlicovou štruktúrou v kombinácii so štruktúrou dreva. Dizajn oživujeme kreslenými ikonami ovocia a zeleniny, pekárenských výrobkov či iných potravín.“
Vizuálne zjednotenie dizajnu exteriérov: „Napriek jedinečnému priečeliu každej jednej predajne sa nám podarilo aplikovať spoločné prvky dizajnu, vďaka ktorým pôsobia jednotne.“
Vizuálne zjednotenie dizajnu interiérov:
- Dizajn interiérov je zjednotený antracitovými obvodovými navigáciami v kombinácií s ďalšími antracitovými farebnými doplnkami (napr. farebnosť pokladní, chladiarenských zariadení a pod). Ak sú priestorové možnosti, sú využíté rovnaké kreslené ikony potravín ako v exteriéri na antracitovom pozadí s bridlicovou štruktúrou.
- Usporiadanie plánogramov, regálov či pokladní je riešené na základe individuálnych priestorových možností každej predajne.
- Riešenie na mieru odzrkadľuje potreby lokálnych zákazníkov, ktorí predajňu navštevujú. Inak je navrhnutá predajňa v centre mesta, ktorú navštevujú najmä turisti a odlišne predajňa na bežnom sídlisku.
- Jednotlivé oddelenia sú označené viditeľnými nápismi, ktoré majú zákazníkom uľahčovať orientáciu v celom predajnom priestore, aby sa nákup stal jednoduchším a intuitívnejším.
- Vo viacerých predajniach sú implementované to-go riešenia, napr. káva to-go.