Letná kampaň Prvej stavebnej sporiteľne sa tentokrát zamerala na úvery na rekonštrukciu bývania. Práve leto je obdobím, počas ktorého sa najviac ľudí rozhodne pre rekonštrukciu. Aby všetko prebehlo podľa ich predstáv, môže prísť vhod výhodný úver s nízkymi splátkami.
Novú kampaň z dielne agentúry Respect APP môžeme od júla do konca augusta zachytiť na OOH nosičoch ako billboardy, citylighty a digitálne citylighty, ale aj v online. Novinkou v mediamixe PSS je sponzoringový odkaz v televízii. Po vizuálnej stránke kampaň ostáva pri úspešnom princípe logohier, ktorý však posúva do 3D variácií.
Sponzorský odkaz pred reláciou:
Sponzorský odkaz po relácii:
Strecha, okno, valček a plechovka s farbou ako symboly prerábania bytu či domu sú zakomponované do loga PSS. Jednoduchá čistá 3D grafika s krátkymi headlinami priamo prepája spoločnosť a účel použitia produktu.
Nová letná kampaň PSS je určená všetkým, ktorí plánujú veľkú renováciu a očakávajú malé splátky, chcú mať na leto vymaľované, túžia po vysokej streche s nízkymi splátkami, či potrebujú zmeniť pohľad na svet cez nové okná.
Vizitka kampane:
Agentúra: Respect APP
Creative Director: Lenka Slovák Bónová
Art Director: Mykola Kovalenko
Copywriter: Mirka Tibenská, Šimon Gál
Stratégia: Yolka Udičová
Account Manager: Veronika Knitlová