Spoločnosť BILLA má od júla novú PR agentúru, ktorú si vybrala v rámci otvoreného tendra. Stala sa ňou DYNAMIC RELATIONS 2000.
Agentúra bude zastrešovať korporátne, produktové PR, komunikáciu CSR aktivít BILLA a občianskeho združenia BILLA Ľuďom, krízovú komunikáciu a komplexne bude pripravovať magazín Kulinárium.
„PR agentúra prišla s kreatívnym návrhom celoročnej komunikácie, ako aj s novou komunikáciou existujúcich CSR projektov, ktoré nás jednoznačne presvedčili a stali sa víťazom nášho tendra. Tešíme sa na spoluprácu a veríme, že spolu dokážeme ešte výraznejšie posilniť značku BILLA na Slovensku,“ hovorí Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti.
„BILLA má veľa zaujímavých projektov s veľkým potenciálom. Sme veľmi radi, že máme možnosť byť súčasťou ich komunikácie, ako aj prispieť našimi nápadmi a expertízou. Už teraz sa teším na výsledky našej spolupráce,“ dodáva Karol Wolf, Managing Director agentúry Dynamic Relations.