Mediálna sieť MediaCom bola na svetovej súťaži kreativity Cannes Lions 2018 vymenovaná za najúspešnejšiu mediálnu sieť roka. Dopomohla jej k tomu najmä práca pre klienta Tesco vo Veľkej Británii, ktorú porota ocenila za excelentné plánovanie médií.
Kampaň pre Tesco bola výnimočná v tom, že premenila nákup na emocionálny zážitok. Zatiaľ čo sa konkurenti zamerali na výživu, Tesco oslávilo "jedlo, ktoré milujete, varte pre ľudí, ktorých milujete." Posolstvo kampane sa šírilo prostredníctvom platených digitálnych médií, OOH a rozhlasu. Informácia bola spotrebiteľom sprostredkovaná prostredníctvom osobného príbehu. Integrovaná kampaň priniesla 53 percentné zlepšenie skóre kvality, čím sa potravinárske príbehy Tesco stali najúčinnejšou kampaňou vôbec.
Druhou najúspešnejšou kampaňou sa pre MediaCom stala reklama pre Gillette spoločnosti P&G v Izraeli, ktorá získala dva strieborné Levy a jedného bronzového Leva:
"Je to fantastická správa a som veľmi hrdý na to, že britský tím získal najvyššiu cenu v našom odvetví. Nemôžem ani byť šťastnejší za nášho klienta Tesco, ktorý s nami spolupracoval na vytvorení tejto nezabudnuteľnej kampane, " povedal Stephen Allan, predseda a CEO spoločnosti MediaCom.
"Kampaň Tesca spája skvelý pohľad s fantastickými obchodnými výsledkami a ukazuje, ako náš prístup k systémom myslenia pomôže značkám byť zároveň kreatívnymi a efektívnymi v tom, ako investujú svoje marketingové rozpočty. Som takisto nadšený geografickým rozšírením našej práce. Z Vietnamu do Indie, Austrálie do Belgicka a Izraela do Ruska sme zabezpečili, aby naši klienti získali rovnakú vysokú kvalitu služieb na každom trhu." dodal Allan.