Národnou pochúťkou Slovákov je košická Treska v majonéze. Preto si podľa agentúry MUW Saatchi & Saatchi zaslúži vlastný, konkrétne digitálny štát – Treskoslovensko pod vedením prezidenta Veľkého Treska.
Fanúšikovia klienta Ryba Košice na webe Treskoslovenska získajú občianstvo a môžu si zvoliť štátne symboly ako vlajku, hymnu a takisto aj virtuálnu treskoslovenskú vládu. Navyše, na festivale Pohoda sa treskoobčania budú môcť občerstviť na treskoslovenskej mňambasáde.
Za účasť vo voľbách a ďalšie aktivity získajú finančné prostriedky v našej vlastnej mene – treskoinoch, ktoré si budú môcť uplatniť v treskoslovenskom e-shope. Kampaň zároveň podporí i špeciálna edícia Treskoslovenskej tresky v dizajnérskom retro obale.
Vizitka kampane:
Creative Director: Adam Marčan
Art Director: Ľubomír Abrinko, Michal Dubovský
Copywriter: Martin Kovarík
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Anna Dzurjaníková
Account Manager: Zuzana Záziková, Natália Blašková
Ak sa chcete stať občanmi aj vy, tak šťukajte na www.treskoslovensko.sk.