Nadácia VÚB uviedla nový projekt postavený na content marketingu. Ako prvá z bankových nadácií spustila vlastný online magazín s cieľom podporiť vnímanie značky a priblížiť svoju prácu širokej verejnosti. Zmyslom portálu je pútavou formou zdieľať príbehy ľudí a organizácií, do ktorých života nadácia vstúpila.
„Sme presvedčení, že v ére pretlaku informácií dokážu chytiť za srdce len príbehy, za ktorými sa skrýva autentická snaha konkrétnych ľudí. Práve preto sme sa rozhodli vytvoriť Srdcovky - vlastný komunikačný nástroj Nadácie VÚB. Aj takto sa chceme deliť s ostatnými o príbehy, za ktorými stojíme a ktoré sú našou srdcovou záležitosťou. Veríme, že tak dokážeme ľuďom o ďalší kúsok lepšie priblížiť DNA našej značky VÚB,“ hovorí Martina Hrivnáková, riaditeľka korporátnej a marketingovej komunikácie VÚB banky.
Online magazín Srdcovky prináša rozhovory, reportáže, predstavuje ľudí, ktorí pomáhajú ostatným, rozpráva príbehy o zachránených kultúrnych pamiatkach a vznikajúcich dielach mladých umelcov. Zároveň prináša zaujímavosti zo sveta vzdelávania. Témy pokrývajú strategické oblasti, kam Nadácia VÚB dlhodobo smeruje svoju podporu. Všetky články popisujú konkrétne projekty, ktoré môžu byť realizované aj vďaka finančnému príspevku a partnerstvu s nadáciou.
Nový nástroj content marketingu pre Nadáciu VÚB vytvorila a spravuje spoločnosť Folk, ktorá sa špecializuje na online magazíny a kampane zamerané na tzv. audience development.
Príbehy a rozhovory v magazíne pribúdajú postupne každé dva týždne v rámci šesťtýždňových vydaní. Nadácia VÚB buduje komunitu čitateľov Srdcoviek primárne cez sociálne siete a vlastnú Facebook stránku v kombinácii s vlastnými komunikačnými kanálmi.