Súťaž o najkreatívnejšiu reklamu na Slovensku Zlatý klinec má bližšie k vyhláseniu víťazov. Na shortlist v kráľovskej kategórii sa dostalo desať kampaní. Získalo ich päť agentúr, pozrite sa, ktoré majú šancu premeniť shortlist na kov.
Kompletný prehľad shortlistov nájdete tu.
DIGITÁLNA KAMPAŇ PRE KOMERČNÉ SUBJEKTY
Oslava potenia od agentúry Zaraguza s prácou RytmusShopping.
Hurbanovský centimeter od Wiktor Leo Burnett.
KAMPAŇ PRE NEKOMERČNÉ SUBJEKTY
Istropolitana Ogilvy- Moje dieťa pre klienta Magna.
Istropolitana Ogilvy a jej druhý shortlist za prácu Kúpte si nesmrteľnosť.
Effectivity POWERED BY PUBLICIS získala v kategórii Kampaň jeden shortlist za prácu pre EKOTOPFILM/ENVIROFILM s názvom Na konci evolúcie nie je krása.
INTEGROVANÁ KAMPAŇ PRE KOMERČNÉ SUBJEKTY
Wiktor Leo Burnett s Fantomasom pre klienta Poštovú banku.
Opäť Wiktor Leo Burnett- Máme vlastné značky, máme vlastné ceny.
Wiktor Leo Burnett po štvrtýkrát. 50 rokov Hurbanovskej sladovne.
MUW Saatchi & Saatchi s novou tvárou Telekomu Bekimom- kampaň ÁNO.
Istropolitana Ogilvy získala tretí shortlist za prácu Borbély pre NIKÉ.
Víťazi jednotlivých kategórií budú vyhlásení dnes na slávnostnom galavečere Zlatého Klinca.
Organizátorom súťaže je spoločnosť spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je reprezentantom prestížneho reklamného festivalu Cannes Lions na Slovensku, Klub reklamných agentúr Slovenska, ADC Slovakia a odborný mesačník Stratégie.