Fullservisová reklamná agentúra PACKY ADVERTISING vyhrala tender na komunikačnú nadlinkovú a podlinkovú kampaň pre klienta Trenčianske minerálne vody a ich značku Mitická.
“Z víťazstva sa naozaj veľmi tešíme a sme radi, že sme obstáli v silnej konkurencii štyroch sieťových agentúr, ktoré dlhodobo pôsobia na slovenskom reklamnom trhu. Mali sme tak šancu dokázať, že aj naša agentúra dokáže ponúknuť kvalitné nadlinkové koncepty. Veríme, že spolupráca s Trenčianskymi minerálnymi vodami bude prínosná pre obidve strany,” vyjadril sa o víťazstve Peter Packaň managing director PACKY ADVERTISING.
Značka Mitická nemala doteraz ucelený komunikačný koncept, čo sa v najbližšom čase zmení. Od začiatku júna plánujú spustiť imidžovú kampaň, spojenú s produktovou súťažnou kampaňou práve z dielne agentúry PACKY ADVERTISING.
Marketingová riaditeľka Trenčianskych minerálnych vôd, Monika Mišíková, sa vyjadrila: “Tím PACKY ADVERTISING nás presvedčil nielen kvalitnými návrhmi, ale tiež nadšením, ktoré preukázali v rámci prípravy kreatívnych návrhov. Veríme, že koncept, pre ktorý sme sa v rámci tendra rozhodli posunie našu značku ešte viac do povedomia verejnosti a minerálna voda Mitická sa stane obľúbenou vodou na každý deň.”