Stratégie v spolupráci s agentúrou Hype prinášajú sériu rozhovorov s úspešnými podnikateľmi o biznise a marketingu. Videorozhovory môžete sledovať pod názvom Insight, moderátorom je Marek Didák, Creative Director a spoluzakladateľ reklamnej agentúry Hype, ktorý v predchádzajúcich videorozhovoroch vyspovedal viacerých úspešných podnikateľov, napríklad Michala Meška z Martinus, Šimona Šicka z Pixel Federation, Martina Máca zo Zoznamu či Ivana Štefunka z Neulogy Ventures.
V prvej časti nového Insightu vám prinášame rozhovor s Danym Čačalom, spoluzakladateľom lifestylovej siete DayByMe. Tá začala ešte ako stredoškolský projekt, kedy vznikla Facebook stránka Dnes nosím. Odvtedy pribudli ďalšie stránky - Dnes obúvam, Dnes cestujem a Dnes jem. Popri nich postupne vznikali aj menšie Instagram účty ako Dnes tetujem. V roku 2016 spustili tento projekt aj na vlastnej web stránke pod názvom DayByMe, kde spájajú ľudí so záujmami v móde, cestovaní alebo jedle. Dnes má stránka viac ako 41 tisíc registrovaných používateľov. V roku 2017 spustili aj aplikáciu na iOS pod rovnakým názvom. Na 48 hodín sa dokonca stali najsťahovanejšou aplikáciou v App Store a predbehli tak Facebook či Instagram.
Aké boli začiatky dnes už úspešnej slovenskej lifestylovej siete DayByMe, koľko prostriedkov vynaložil Dany Čačala pri spustení projektu, ktorý kanál je pre nich dnes zaujímavejší - Facebook alebo Instagram, o tom akú silu má spolupráca s influencermi, to všetko si môžete pozrieť v prvom Insighte s Danym Čačalom a Marekom Didákom.