V rámci Odporuč Orange si môžu zákazníci zobrať svojich blízkych so sebou do Orangeu a za tento prenos ich spoločnosť odmaní finančným bonusom.
Kampaň je, podľa slov Alexandry Piskunovej, hovorkyne Orange Slovensko, založená na insighte, že tam, kde je ľuďom dobre, chcú mať aj svojich blízkych. „Táto myšlienka sa nám páčila aj v súvislosti s Nasťou Kuzminovou a jej blízkymi, ktorí sú jej najväčšími fanúšikmi a najviac ju podporujú. Preto sa aj o svoje najkrajšie športové momenty a úspechy s nimi vždy rada podelí. Sme veľmi radi, že sa Nasťa rozhodla účinkovať v našej kampani spolu so svojimi blízkymi.“
Orange Slovensko už s Nasťou spolupracoval aj v minulosti, kedy účinkovala v jednom zo starších spotov Orange Garancia. Nasťa s rodinou je zároveň dlhoročnou zákazníčkou Orangeu. Orange sa navyše vždy spájal aj so športom a dlhodobo sa snaží podporovať športovcov a olympionikov.
Vizitka kampane Prenos čísla:
Klient: Orange
Reklamná agentúra: Wiktor Leo Burnett
Kreatívny riaditeľ: Martin Ondrušek
Art director: Zuzana Porubcová, Martin Ondrušek
Copywriter: Eva Myjavcová, Martin Ondrušek
Account: Daniela Árpová, Lenka Karolčíková
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá: TV, OOH, online, POS
Termín nasadenia: od 20.4.2018
Cieľová skupina: zákazníci Orangeu, mass market
Produkcia televízneho spotu: Leopard Produktion
Réžia: Goran Marojevič
Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba, autori Viktor Hazard & Juraj Marikovič, FatMusic