ČSOB
StoryEditor

ČSOB natočila spoty v novej centrále banky. Komparz robili prvýkrát zamestnanci

13.04.2018, 11:30
Autor:
rmrm
Kampaň štartuje v pondelok. Pozrite si ju v predpremiére.

Refinancovanie v ČSOB má jedno mínus - mínus tri percentá, hovorí ČSOB v najnovšej kampani na refinancovanie spotrebných úverov, ktorú spúšťa v pondelok 16.4.2018.

Tvárou kampane je opäť Jake Maskall, ktorého ČSOB spolu s reklamnou agentúrou MUW Saatchi & Saatchi a režisérom Danom Dekanom zasadila po prvýkrát do prostredia svojej novej bratislavskej centrály v lokalite Zuckermandel. Ďalšou novinkou je angažovanie samotných zamestnancov ČSOB, ktorí si zahrali v komparze reklamného spotu.

„Vzhľad a okolie novej centrály, vrátane bezhotovostnej pobočky, do ktorej sme sa vlani presťahovali, dokonale korešponduje s osobnosťou hlavného protagonistu našej kampane. Jake bol už v minulosti situovaný v rôznych typoch prostredia, je to však po prvý raz, keď využívame potenciál „domácej pôdy“,“približuje Andrea Király, manažérka Oddelenia komunikácie ČSOB.

​ČSOB po prvýkrát angažovala do svojho reklamného spotu aj svojich zamestnancov. Ich výberu predchádzala interná súťaž, v rámci ktorej kolegovia písali o svojej motivácii, prečo by si mali práve oni zahrať ako komparzisti v najnovšom ČSOB spote. „Veľmi nás teší, že sa do súťaže sa prihlásili desiatky zamestnancov, z ktorých sme nakoniec vybrali tri  kolegyne, ktoré môžu diváci vidieť v spote – jedna kolegyňa je z pobočky ČSOB v Košiciach a dve kolegyne z bratislavskej pobočky,“ dodáva Andrea Király.

V spote nechýbajú bežci, čo korešponduje aj s filozofiou značky, keďže banka je dlhoročným generálnym partnerom ČSOB Bratislava Marathon. Diváci môžu nachvíľu nahliadnuť aj do priestorov novej bezhotovostne pobočky ČSOB, ktorým dominuje veľký svetelný objekt „-3%“ symbolizujúci úsporu na úrokoch, ktorú ČSOB ponúka pre klientov, ktorí si k nej prenesú svoje úvery.

Kampaň bude nasadená v TV, rozhlasových spotoch aj v online.

Vizitka kampane:
Creative Director: Pavol Pružinec
Art Director: Martin Jaňák, Roman Švajka
Copywriter: Pavol Pružinec, Dajana Szekelyová
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Zuzana Záziková
Account Manager: Anh Doan, Michaela Verešová
Režisér: Dano Dekan
Produkcia: Hitchhiker Films

01 - Modified: 2024-02-22 09:14:16 - Feat.: - Title: ČSOB v maratónskej komunikácii motivuje ľudí, aby nepozerali na výhovorky 02 - Modified: 2023-11-02 10:54:23 - Feat.: - Title: ČSOB má novú hovorkyňu. Stala sa ňou Michaela Lovásová 03 - Modified: 2023-07-28 14:50:15 - Feat.: - Title: Ľudia bez domova či psy v útulku a prázdniny? ČSOB dáva účty zadarmo tretiemu sektoru 04 - Modified: 2023-05-17 12:59:21 - Feat.: - Title: Zažite komfort v cestovaní vďaka bankovej aplikácii 05 - Modified: 2023-03-16 15:03:35 - Feat.: - Title: Otvorenosť, efektivita a rýchlosť: Tieto témy dominujú internej komunikácii (anketa)
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 06:04