Nový koncept „Áno“ predstavil Slovak Telekom verejnosti na príbehu Bekima, ktorý prebral v tomto roku štafetu od Petra Sagana. Bekimov postoj k životu je aj vďaka jeho nešťastnej nehode, ktorá ho posadila na vozík, úplne jasný a v zmysle známeho „#nicniejenemozne“.
Podobných a motivujúcich príbehov je však na Slovensku viac. V najnovšej kampani Slovak Telekomu sa objavil aj Tomáš Brngal, známy medik, ktorý z internátu v Mlynskej doline dobyl svet.
Tomáš si stihol počas štúdia medicíny založiť firmu a dnes so svojou aplikáciou Virtual Medicine fascinuje študentov i lekárske kapacity po celom svete. Vďaka inováciám sa môže ktokoľvek ponoriť do virtuálnej reality a poskladať kostru, vidieť všetky svaly a orgány tela z akéhokoľvek uhla. Ide o nesporný príklad toho, že digitalizácia dnes doslova mení svet.
Ako Tomáš vraví sám o sebe, treba sa obklopiť skvelými ľuďmi a nebáť sa skúšať nové veci. „Tým, že sme YES-mani a na nové veci hovoríme „ÁNO“, vytvárame si nové možnosti,“ vyhlásil nedávno v jednom rozhovore svetoznámy startupista.
V spote prezentujúcom inovácie, ktoré dokážu meniť víziu na realitu, vystupuje Tomáš najskôr ako študent medicíny. Anatómia tela v knihách vyzerá zložito, no ako vraví, vynašiel sa a dal učeniu nový rozmer. Zistil, čo je v ňom a umožnil všetkým cestu do ľudského tela. Vďaka inováciám. Spot sa objaví najintenzívnejšie v slovenských kinách.
Vizitka kampane
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Eduard Drexler
Copywriter: Andrej Hrivnák
Account Manager: Judita Horvath
Production: Be On Mind
Klient : Slovak Telekom - Denisa Šindelárová, Rastislav Škerko, Ondro Mikuš