„Sme radi, že sme si na launch značky našli renomovaného partnera - brandingovú agentúru Generations, ktorá nám svojou profesionalitou ukázala možnosti, ako osloviť potenciálnych budúcich zamestnancov. V regióne, kde je veľké množstvo pracovných príležitostí od známych značiek, je launch a budovanie našej značky kľúčový“, hovorí Silvia Púchovská, Human Resources Manager syncreon Slovakia a dodáva: „Vstup na trh sa netýka len komunikácie značky, ale aj komplexnej analýzy prostredia, do ktorého značka vstupuje. Brandingová agentúra Generations nám vypracovala veľkú štúdiu príležitostí, vrátane možností spolupráce so štátnymi inštitúciami a súkromným sektorom s ohľadom na cieľ - aby nešlo len o kampaň, ale o úspešný launch značky.
Spoločnosť je špecializovaným poskytovateľom integrovaných logistických služieb globálnym výrobným firmám. Na Slovensku je interným dodávateľom logistických a supply chain riešení pre Jaguar Land Rover v Nitre. Zároveň sa stane jedným z najväčších zamestnávateľov v automotive priemysle na Slovensku.
„Keďže sa špecializujeme na brandingové projekty, launch novej značky na slovenskom trhu a priame oslovenie našej agentúry nás veľmi potešilo. Máme bohaté skúsenosti s prácou s globálnymi značkami a ich potrebami a zároveň disponujeme veľkým know-how v oblasti employer brandingu na Slovensku. V tomto projekte sme realizovali hĺbkovú analýzu príležitostí aj s konkrétnym plánom, ktorý ideme realizovať a ktorý sleduje cieľ osloviť budúcich zamestnancov na vysoko penetrovanom pracovnom trhu“, hovorí Daniel Bradáč, Managing Partner Generations.