Ako Stratégie informovali koncom februára, Slovak Telekom mení komunikačný koncept. Ako novú tvár si vybral stand-up komika Bekima, ktorý prebral štafetu po Petrovi Saganovi. Dnes Telekom uvádza prvý spot s Bekimom s názvom „Áno“, v ktorom otvorene hovorí o tom, čo mu prináša najlepšia sieť na Slovensku. V reklame vystupujú jeho skutoční priatelia a blízki ľudia: kamoš Šule, tréner Mišo, manželka Laura a nechýba ani mamka Zuzana.
Po troch rokoch teda predáva trojnásobný majster sveta štafetu ďalej, čo priamo ukazuje teasing TV spotu novej kampane od Telekomu. Dôvodom je nový komunikačný koncept a pozicioning značky. „Prinášame nový koncept, ktorý vychádza z upraveného pozicioningu značky v rámci skupiny Deutsche Telekom. Naším cieľom je inšpirovať zákazníkov, čo všetko môžu dokázať už dnes vďaka technologickým možnostiam. Zároveň im chceme pomôcť, aby prekonali bariéry, ktoré im bránia využívať tieto príležitosti naplno,“ približuje Peter Novotná, senior manažérka marketingovej komunikácie Slovak Telekom a dodáva: „Limity už neexistujú, stačí sa pripojiť do siete a máte všetko na dosah ruky, resp. smartfónu, ak chceme byť presní. Navyše, u nás majú všetci zákazníci bez rozdielu k dispozícii najlepšiu mobilnú sieť na Slovensku, ktorá bola ocenená už piatykrát v rade.“
Autorom nového komunikačného konceptu „Áno“ je agentúra MUW Saatchi & Saatchi: Po novom najlepšiu mobilnú sieť predstavuje imobilná osobnosť – Bekim Aziri. Bekim si musel po zranení povedať „Áno“, aby dnes hýbal rukami a robil prvé kroky aj napriek stanovisku lekárov. Žije plnohodnotný život a možno ešte viac ako mnohí z nás. Bekim svojím postojom myšlienku „Áno“ doslova stelesňuje. Keď sa on dokáže rozhýbať a využívať súčasné možnosti, prečo ostatní nie?
„Nájsť niečo silné po troch úspešných rokoch s fenoménom ako je Peter Sagan, nebolo ľahké pre nás ani pre agentúru. Keď nám priniesli Bekimov príbeh, bez váhania sme povedali ÁNO. Bekim je podobne ako Peter jedinečný človek, ktorý dokázal a stále dokazuje ako sa dá aj v bežnom živote, ktorý nie je vždy ľahký, dosiahnuť aj nemožné“, povedala Petra Novotná.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom: Jan Stanko, Petra Novotná, Ivana Daučíková, Denisa Šindelárová
Agentúra: MUW Saatchi&Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Eduard Drexler, Veronika Holaňová
Copywriter: Andrej Hrivnák, Ivana Polohová
Strategy Director: Kamil Charvát
Unit Director: Judita Horváth
Account Manager: Tatiana Hrutková
Režisér: Jan Švejkar
Produkcia: Hitchhiker Films
Mediálna agentúra: Wavemaker Slovakia