Spoločnosť Coca-Cola predstavuje speváčku Emmu Drobnú ako tvár svojej novej komunikačnej kampane. Víťazka SuperStar z roku 2015 zažiari v televíznom spote a bude sa objavovať na sociálnych sieťach značky.
Ako súčasť televízneho spotu „Elevator“ naspievala Emma Drobná svoju verziu piesne „Taste The Feeling“, ktorá je ústrednou melódiou reklám značky Coca-Cola po celom svete. Emma Drobná bude rovnako ambasádorkou značky na sociálnych sieťach, kde Coca-Cola plne využije jej potenciál influencera – len na Instagrame má Emma v tejto chvíli takmer 200 000 fanúšikov.
Kampaň bude podporovaná aj prostredníctvom iVideí. V rámci spolupráce so show SuperStar, ktorej partnerom je Coca-Cola už po tretí krát, sa produkty značky budú objavovať priamo vo vysielaní, rovnako ako sponzorské odkazy a animované vstupy.
Reklama bude zaradená od 5. marca na TV JOJ a vo vybraných sieťach multikín.
„Hudobná súťaž SuperStar je mimoriadnym projektom, z ktorého vzišiel rad talentovaných spevákov, preto nás veľmi teší, že môžeme ako ambasádorku kampane predstaviť práve Emmu Drobnú, jednu z víťaziek súťaže. Emma je nadanou mladou speváčkou a pri natáčaní televízneho spotu sa navyše prejavil aj jej prirodzený herecký talent,“ hovorí Katarína Hladíková, Senior Brand Manager spoločnosti Coca-Cola, a dodáva: „Cieľom kampane je sprostredkovať našim fanúšikom jedinečné a nezabudnuteľné okamihy.“