Keď pred rokom prišla 4ka s dobou dátovou, jasne deklarovala, že je datacentrickým operátorom. Limitujúcim faktorom bolo pokrytie, pretože rýchla 4G sieť 4ky nepokrývala celé Slovensko a dochádzalo k výpadkom signálu dátujúcich zákazníkov. Od februára 2018 rozšírila 4ka svoje pokrytie o 3G sieť Orangeu a momentálne je k dispozícii pre 95% obyvateľov Slovenska. Tento benefit spolu s novými paušálmi "sloboda" je hlavným motívom novej kampane.
"Veľké objemy dát za mimoriadne výhodnú cenu a bez viazanosti sú benefitom, na ktorom chce 4ka stavať aj v blízkej budúcnosti, preto vníma rozšírené pokrytie ako zásadnú podmienku ďalšieho rastu", povedala brand manažérka 4ky Alexandra Körmendy.
Pozrite sa ako vyzerá nový spot pre 4ku. V ňom okrem iného tvrdí, že "chce byť vašou jednotkou". Kampaň vytvorila vytvorila agentúra MARK BBDO Bratislava. Jej súčasťou bude kompletný mediamix (TV, OOH, print, online, rádio).
Vizitka kampane - DÁTUJ SLOBODNE
Klient: Swan Mobile
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Copywriter: Michal Roháček, Ivan Fiedler
Art Director: Peter Kuchta
Réžia: Tomáš Zavarský
Kamera: Jakub Dvorský
Fotograf: Šymon Kliman
Produkcia: Globe Production
Account Manager: Kristína Halová