Druhý ročník digitálnej súťaže Digital Pie pozná svojich víťazov. Svoje digitálne projekty si nechali odborníkmi zhodnotiť reklamné, digitálne, marketingové či výkonnostné agentúry.
- Najúspešnejšou agentúrou druhého ročníka sa stala agentúra Zaraguza.
- Okrem ocenení v troch kategóriách sa odovzdávalo aj ocenenie Digital Pie Special Aaward, ktoré získal Martin Woska z agentúry TRIAD.
- Ocenenie IAB Slovakia Award získal projekt Soda.O2.sk.
- Špeciálne ocenenie Rising Stars získala agentúra Socialists.
Porota hodnotila práce v troch kategóriách: Idea, Execution a Performance. Pozrite si, ktoré práce získali Digital Pie v jednotlivých kategóriách:
- Kategória PERFORMANCE
MAGNA- Moje dieťa
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Kampaň Moje dieťa sa rozhodla vymeniť steny galérií za steny na Facebooku. Fotografie detí zo Sýrie od umelca Martina Bandžáka „vystavilo“ na svojich Facebookových profiloch viac ako 80 známych osobností politického, kultúrneho a spoločenského života. Viac o kampani si prečítate tu.
Práca získala ocenenie aj v kategórii IDEA.
Blue Brain Games - House of Da Vinci Launch
Agentúra: THIS IS LOCCO
Kampaň s medzinárodným dosahom. Podarilo sa jej vybojovať miesto v konkurencii najväčších tvorcov hier.
Svet nápojov- Svet nápojov v online svete
Agentúra: RIESENIA.com
Agentúra sa podarilo namiešať šikovný mix PPC marketingových aktivít a priniesť klientovi výsledky, ktoré boli nad jeho očakávania.
O2 Slovensko- Kampaň 17. November 2017
Agentúra: TRIAD
Kampaň, ktorá efektívne rozšírila myšlienku 17. novembra.
Rozprávkari- Rozprávkari
Agentúra: THIS IS LOCCO
Spoločenská hra podľa Dobšinského, ktorá začala ako dovolenkový nápad kreatívneho otca pre svoju dcéru.
Innogy Slovensko- Rukie
Agentúra: digita.sk
Aplikácia, ktorá pomáha zákazníkom spájať remeselníkov so zákazníkmi mala veľký úspech.
FIRO-tour - Optimalizácia pre vyhľadávače
Agentúra: Visibility
Cieľom kampane bolo zvýšiť agentúre FIRO-tour návštevnosť a výnosy z organických objednávok. A agentúre Visibility sa poradilo zvýšiť nielen to, cestovnej kancelárii zabezpečila oveľa viac.
Top PERFORMANCE agency: THIS IS LOCCO
Kategória IDEA
OSF- Mreža vs Mriežka
Agentúra: THIS IS LOCCO
Agentúra použila nápad Young Lions, Juraja Kováč a Jakuba Novotu, pri príležitosti oslavy 25 rokov Nadácie otvorenej spoločnosti. Na jednoduchej vizuálnej hre mreža-mriežka zobrazujú porovnanie vtedajšej a terajšej doby. Viac sa o kampani dozviete tu.
Závod Volkswagen Slovakia- Robot EDO
Agentúra: Zaraguza
Vydarená HR kampaň, ktorou sa VW odlíšil od ostatných a jeho robot Edo sa stal rospoznateľným prvkom brandingu.
Práca získala ocenenie aj v kategórii EXECUTION.
O2 Slovensko- LIVE zo 17. Novembra '89
Agentúra: TRIAD
Cieľom agentúry bolo priniesť atmosféru a odkaz 17. novembra 89 mladým ľuďom, ktorí to nezažili. Prvým Facebook livestreamom a prvými Insta Stories z minulosti odovzdali vtedajšiu atmosféru real-time. O práci sme písali v tomto článku.
Rexona- RytmusShopping (online campaign)
Agentúra: Zaraguza
Agentúra do kampane zapojila Rytmusa, ktorý trefne odkomunikoval reklamu na antiperspiranty.
Škoda auto Slovensko- Kampaň pre nevodičov
Agentúra: Socialists
Vďaka kampani sa klientovi s agentúrou podarilo priniesť na cesty nielen zábavu v podobe Hier do auta, ale aj väčšiu bezpečnosť všetkým neposedným posádkam. O kampani sme písali tu.
Práca získala ocenenie aj v kategórii EXECUTION.
VSE - Východoslovenská energetika- Spánkový rezort
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Agentúra vytvorila spánkovú rezerváciu a hneď ju na AirBnb vypredala.
Top IDEA agency: Zaraguza
- Kategória EXECUTION
SPP- SPP SMART HOME
Agentúra: GrandPano
Klient v spolupráci s agentúrou predstavili Smart Home takto.
Tatra banka- Tatra Academy – Mimozemšťan
Agentúra: PS:Digital
Kampaň výborne vystihla adekvátnu komunikáciu s cieľovou skupinou a stala jednou z najúspešnejších v rámci komunikácie Tatra banky. Viac sa o práci dočítate tu.
Allianz SP- Boris Bedeker – prvý poisťovací chatbot na Slovensku
Agentúra: CORE 4
Pozrite si, ako sa zrodil a fungoval prvý poisťovací chatbot na Slovensku- Boris Bedeker, ktorý poisťoval 24 hodín denne sedem dní v týždni.
HB Reavis- Universe of well-being
Agentúra: Diorama
Spoločnosť vytvorila fiktívny vesmír kvalitného života, kde sú faktory, ktoré ovplyvňujú zdravie, zastúpené planétami. Jednoduchou a hravou formou tak edukuje ľudí v zložitej téme. Viac o kampani si prečítate tu.
Karloff- Tatratea Heartmix
Agentúra: TRIAD
Pre miešané drinky Tatratea agentúra vytvorila sériu 7 receptových videí, v ktorých spojili barmanskú kreativitu a hudobnú originalitu.
Elite Solutions- Botograf
Agentúra: Elite Solutions
Agentúra sa rozhodla vystúpiť z davu a vyťažiť z technológie chatbotov. Vytvorili chatbota, ktorý oživí každý večierok. Už sme o ňom písali.
Organizátorom súťaže Digital Pie je ADMA (Asociácia digitálnych marketinových agentúr) a Themarketers.