Spoločnosť Hyundai Motor Slovakia si začiatkom tohto roka vyberala novú kreatívnu agentúru. V tendri na komplexnú komunikáciu oslovila štyri agentúry. Výberové konanie vyhrala agentúra This is Locco, ktorá nahradí v komunikácii Creo Advertising, bývalé Creo/Young&Rubicam.
Marek Kopča, marketing & PR manažér značky Hyundai Motor Slovakia poďakoval predchádzajúcej agentúre za dlhoročnú skvelú spoluprácu. Na tému tendra povedal: "Tender na kreatívnu agentúru sme vyhlásili preto, aby sme pokračovali v challengovaní trhu už ako brand, ktorý je na Slovensku etablovaný a komerčne úspešný. Tendrové zadanie najkreatívnejšie poňala agentúra This is Locco, ktorá nás presvedčila aj svojím cross-line prístupom a doterajšími skúsenosťami.“
Juraj Kováč, kreatívny riaditeľ This is Locco sa teší na novú spoluprácu: „Hyundai je dravá značka, ktorá úspešne atakuje u nás tradičnejšie automobilky. Táto pozícia challengera je nám v agentúre blízka, preto sme priniesli odvážne, ale funkčné koncepty, ktoré prispievajú k napĺňaniu obchodnej stratégie, zachovávajú zákaznícke vnímanie značky ako rozumnej a pragmatickej voľby, pričom zároveň rozširujú jej vnímanie ako atraktívneho, štýlového a inovatívneho brandu.“
„Tešíme sa, že sme uspeli v silnej konkurencii, a verím, že spoločne s marketingovým oddelením pripravíme pre Hyundai efektívne, inovatívne a kreatívne komunikačné kampane", hovorí na margo novej spolupráce Rasťo Bahurinský, CEO This is Locco.
Minulý rok v októbri klient oznámil, že si vyberal digitálnu agentúru. Víťazmi tendra sa stali Elite Solutions a Pizza SEO. Pizza SEO zodpovedá za výkonnostné časti spolupráce, ktoré zahŕňajú SEO stratégiu, návrh a implementáciu stratégie na zvýšenie počtu a kvality leadov, konverznú optimalizáciu a webovú analytiku. Agentúra Elite Solutions má na starosti tvorbu digitálnych kampaní, microsites, landigpages, grafické a kóderské práce, UX, tvorbu a implementáciu obsahu, tvorbu emalingov, bannerov a PPC.
V roku 2015 získala agentúra Creo/Young & Rubicam na domácej súťaži kreativity Zlatý klinec najvyššie ocenenie Grand Prix za reklamu s posolstvom. Išlo o prácu Hyundai ix1 - svetová premiéra. Automobilka vtedy na trh "uviedla nový model auta pre najmladšiu generáciu" - novorodencov. V nových modeloch sa novorodenci prevážali v slovenských pôrodniciach.