archív
StoryEditor

MullenLowe GGK bude zodpovedať za kreatívu značky Icopal

18.02.2018, 16:09
Autor:
tsts
Nový koncept komunikácie uvidíme v najbližších mesiacoch.

Agentúra MullenLowe GGK sa stala dodávateľom reklamných a marketingových služieb pre značku Icopal, ktorá je svetovým lídrom v oblasti ochrany budov od základov až po strechu. Cez národnú sieť distribučných firiem ponúka svojim zákazníkom kompletný sortiment stavebných a strešných materiálov a technický servis.
 „Našim cieľom je byť „customer friendly“, spoľahlivým a preferovaným dodávateľom v oblasti striech hydroizolácii, a to proaktívnym a priateľským prístupom. Naše základné heslo pri budovaní obchodu je jednoduchosť – spoľahlivosť– flexibilita. Chceme, aby komunikácia a kreatívny koncept odrážali naše hodnoty a celkové smerovanie,“ povedal marketingový manažér značky Bramac a Icopal, Marcel Modranský.

MullenLowe GGK bude mať na starosti nové smerovanie, celkový vizuálny a kreatívny koncept, ktorý bude počas roka súčasťou online a BTL komunikácie. Nový koncept bude komunikovaný v najbližších mesiacoch.

 

01 - Modified: 2024-07-04 07:00:00 - Feat.: - Title: V MullenLowe GGK potrebujeme dialóg aj ženský element 02 - Modified: 2024-06-26 13:47:50 - Feat.: - Title: Anna Dzurjaníková novou posilou MullenLowe GGK 03 - Modified: 2024-06-03 14:33:52 - Feat.: - Title: Slováci jedia málo ovocia a zeleniny. BILLA na to reaguje novou kampaňou 04 - Modified: 2024-05-09 10:20:19 - Feat.: - Title: Dvaja noví lídri v MullenLowe GGK 05 - Modified: 2024-02-14 08:00:00 - Feat.: - Title: KRAS špeciál: Udalosti, ktoré v roku 2023 ovplyvnili život agentúr
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 11:32