Spoločnosť Italmarket Slovakia vypísala začiatkom tohto januára výberové konanie pre digitálnu komunikáciu dvoch produktov, ktoré distribuuje: Johnnie Walker a Captain Morgan. Do tendra pozvali tri agentúry, z ktorých si vybrali riešenie agentúry Core4. Ako uviedla Barbara Ježová, Marketing Director spoločnosti Italmarket Slovakia: „Agentúru Core4 sme si vybrali, pretože priniesla zaujímavú stratégiu pre sociálne siete a načrtla viacero pekných spôsobov, ako navrhovanú komunikáciu značiek prepojiť s offline svetom a dostať ju tak bližšie k spotrebiteľom.“
Starostlivosť o komunikáciu oboch značiek v online prostredí preberie agentúra od marca.
Značky z tohto segmentu v našom portfóliu momentálne chýbali, preto máme obrovskú radosť, že túto „medzeru“ zaplnia rovno jednotky na trhu vo svojich kategóriách, povedala Ivana Pacoňová, Creative Director, Core4.
Spoločnosť Core4 nastavovala v minulosti digitálnu stratégiu aj značkám Fernet Stock a Amundsen. Stojí tiež za úspešnou kampaňou pre Fernet Stock Grand s názvom Takto si robia selfie dospelí.